مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران:

روشنگری و افزایش آگاهی دانش‌آموزان با ایجاد نمایشگاه انقلاب امکان‌پذیر است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ بر نقش و آشنایی بیشتر نسل جدید با دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید داشت و هدف از برپایی نمایشگاه انقلاب را، روشنگری و افزایش آگاهی دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
روشنگری و افزایش آگاهی دانش‌آموزان با ایجاد نمایشگاه  انقلاب امکان‌پذیر است

اولین جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر آموزش و پرورش منطقه ٨ به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص هر چه بهتر اجرا شدن برنامه ها و فعالیت های بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور علی آمره، مدیر آموزش و پرورش منطقه، اعضای شورای معاونین، حسین رحیمی، فرمانده بسیج دانش آموزی و کارشناسان مسئولان حوزه پرورشی برگزار شد.

علی آمره، مدیر منطقه بیان کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور، منطقه و رویدادهای پیش رو مخصوصا انتخابات، بزرگداشت دهه فجر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، از همین رو باید تمام اقدامات در راستای برگزاری هرچه بهتر گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی متمرکز شود.

آمره در این نشست بر تشریح دستاوردها و خدمات دولت با هدف ایجاد روحیه نشاط و اعتماد آفرینی تاکید کرد و ضمن اهمیت دادن به تولید برنامه‌های فاخر، شاخص و جذاب برای دهه فجر، اظهار کرد: لازم است تمامی برنامه‌های خود را بر اساس ضرورت‌ها و شرایط روز طراحی کرده و از جهت اجرا و محتوایی برنامه‌های جذاب و مناسب قشرهای مختلف با رویکرد روایتگری و جهاد تبیین و پیشرفت های انقلاب انجام شود.

سپس طاهره صاحب الزمانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی با بیان اولویت و اهمیت برگزاری جشن دهه فجر و نقش آن در آشنایی بیشتر نسل جدید با دستاوردهای انقلاب اسلامی بر برنامه ریزی جهت برگزاری جشن های دهه فجر با هدف روشنگری و افزایش آگاهی دانش آموزان با ایجاد نمایشگاه انقلاب و برنامه های متنوع تاکید کرد.

در پایان نیز اعضای حاضر در جلسه به تبیین برنامه های اجرایی خود، ویژه دهه فجر پرداختند و مقرر شد تا هر یک از اعضای کمیته، برنامه های پیشنهادی خود را جهت بررسی و اجرا و منطبق بودن با شرایط و اعتبارات موجود، اعلام کرده تا بررسی های لازم صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار