معاون امنیتی و سیاسی استانداری آذربایجان‌شرقی:

غیور مردان سپاه، همیشه حامی مردم ایران هستند

تبریز(پانا) - معاون امنیتی و سیاسی استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان این که غیور مردان سپاه، همیشه حامی مردم ایران هستند، بر اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
غیور مردان سپاه، همیشه حامی مردم ایران هستند

تراب محمدی در جلسه ستاد بزرگداشت برنامه های دهه فجر گفت: هر سال دهه فجر نسبت به سال قبل، از حساسیت‌های خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به جریانات اخیر و تلاش کشورهای غربی برای تروریست خواندن سپاه، اظهار کرد: دشمنان مجبور به عقب نشینی خواهند شد و اگر به کارنامه سپاه همیشه قهرمان ایران عزیزمان نگاه کنیم، این نهاد علاوه بر ایجاد امنیت در کشور، در بعد های اقتصادی، عمرانی و اجتماعی نیز فعالیت داشته است که از جمله آنان می توان به پژوه بزرگ بنزین خلیج فارس به دست توانمند نیروهای قرارگاه خاتم‌الانبیا احداث شده و هیچ مشکلی در تأمین سوخت نداریم.

وی افزود: در بعد بین المللی نیز اگر بنگریم، آرامش آسیای غربی حتی اروپا نیز در گرو جانفشانی ها و دلاورمردی های پاسداران سبز پوش در شکست داعش و عناصر دیگر تروریستی است که در عراق و یمن و سوریه بودند.

وی افزود: آمریکای جنایتکار و کشور های غربی استعمارگر، زخم خورده های سپاه پاسداران هستند و این زخم خوردگی آنها باعث می شود که به تضعیف سپاه بپردازن و این را باید به یاد داشته باشیم که غیور مردان سپاه، همیشه حامی مردم ایران هستند.

معاون امنیتی و سیاسی استانداری ادامه داد: در اتفاقات اخیر امسال باید دستاوردهای ۴۴ سال انقلاب را به صورت امروزی برای دهه های هفتاد و هشتاد و حتی نودی ارائه دهیم.

امروز در کنار جشن های دهه فجر باید به یاد داشته باشیم که جوان امروزی سخنرانی را زیاد دوست ندارد و فضای مجازی یک رسانه و ابزار آن موبایل است و لازم است که دستاورد های انقلاب اسلامی را در قالب های هنری نشان دهیم.

وی بیان کرد: اراده مردم در این میان بسیار مهم و نهادینه شدن ارزش ها و سرمایه های اجتماعی در گرو تکرار است. پروژه های دشمن در زبان ها و قالب های مختلف آنقدر تکرار می شود تا تاثیر کند و این همان جنگ نرم و عملیات روانی است. دستاوردهای انقلاب باید با رژیم گذشته مقایسه شود تا این دستاورد ها در ابعاد فیزیکی و معنوی نمایانگر شوند. باید در مقابل شعار زن زندگی آزادی نشان داده شود که بانوان این سرزمین چقدر ارزش دارند و مردان مدیون زنان هستند.

وی تصریح کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای طرح کامل تاریخ کشور است. همچنین دستاورد های انقلاب اسلامی را مردمی کرده و آن هارا در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها تبیین کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار