معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران:

تکریم خانواده شهدا وظیفه همگانی است

تهران (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم به پاس قدردانی از فداکاری‌های خانواده معظم شهدا و جانفشانی‌های عزیزانشان، آنها را تکریم کنیم، این مهم را یک وظیفه همگانی خواند.

کد مطلب: ۱۴۲۸۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تکریم خانواده شهدا وظیفه همگانی است

در راستای تکریم واحترام بسیجیان، طاهره صاحب الزمانی، معاونت پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۸ به اتفاق زهرا سیفی، کارشناس مسول مشارکتها وایثارگران منطقه و نیز فاطمه حامدی، کارشناس شاهد با حضور در منزل دانش آموز شهید علی نجمی از خانواده این شهید والا مقام بسیجی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در این دیدار صاحب الزمانی ضمن تشکر و قدردانی از فداکاری ها و ایثارگری‌های عزیزان بسیجی به خصوص دانش آموز شهید، علی نجمی که همواره جان خود را در کف دست قرار داده و برای حفظ، امنیت و آبادانی ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، بیان کرد: تکریم خانواده شهدا وظیفه تمامی مسئولان است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۸ با اشاره به اینکه پیشرفت، اقتدار، پیروزی در جبهه ها و میادین مختلف، رشد و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون جان بازی ها و فداکاری‌های شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و دیگر شهدا و جانبازان پس از آن است؛ ادامه داد: تا زمانی که این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی تواند هیچ گونه آسیبی به نظام اسلامی وارد کند.

سپس وی در پایان تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم به پاس قدردانی از صبوری و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا و خلوص و جانفشانی‌های عزیزانشان، در مسیر ارزشها قدم برداشته و همواره در راه امام و شهدا ادامه دهنده راه آنان بوده و در خط ولایت حرکت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار