فرماندار ملارد در دیدار با خانواده شهدا:

دیدار با خانواده شهدا ادای دین به مقام شهدا و موجب تقویت روحیه خدمتگزاری برای مسئولان است

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد، بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج و در دیدار با خانواده شهدا، ملاقات با این خانواده‌ها را ادای دین به مقام شهیدان و همچنین موجب تقویت روحیه خدمتگزاری برای مسئولان دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۶۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار با خانواده شهدا ادای دین به مقام شهدا و موجب تقویت روحیه خدمتگزاری برای مسئولان است

جابر کریمی، فرماندار شهرستان ملارد، در دیدار با خانواده‌های شهیدان اینانلو، ابراهیمی و شادفرسا که به مناسبت هفته بسبج صورت گرفت، گفت: تکریم خانواده شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت و پیگیری انتظارات این خانواده‌های معظم، وظیفه همه مسئولین است.

کریمی خاطرنشان کرد: شهدا مایه عزت و آبروی انقلاب اسلامی هستند و پیروی از مسیر پیموده شده توسط آن‌ها، کشور را از همه آسیب‌ها مصون نگه می‌دارد. همه ملت ایران خود را مرهون شهدای سرافراز انقلاب و اسلام می‌دانند و اگر ایثار و جانفشانی شهدا و رزمندگان اسلام نبود، این کشور سرنوشت دیگری داشت. خانواده‌های معظم شهدا دین بزرگی بر گردن ما و جامعه دارند و ما مدیون فداکاری این قشر از جامعه هستیم.

وی با قدردانی از صبر و صلابت این خانواده‌ها و اهدای لوح سپاس به آنان بر اهمیت ادامه راه و منش شهدا در مسیر خدمت به مردم تأکید کرد و افزود: خدمت به جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا از اولویت‌های مهم و راهبردهای دولت حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی است و این مهم سرلوحه کار ما قرار دارد.

جابر کریمی، فرماندار شهرستان ملارد ضمن تأکید بر این‌که امیدواریم شرمنده شهدا نباشیم و بتوانیم آرمان‌های متعالی آنان و انقلاب اسلامی را تحقق بخشیم، تصریح کرد: خانواده معظم شهدا با تقدیم و اهدای عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور، کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند و اینک حراست و پاسداری از آرمان‌های شهدا وظیفه سنگینی است که به عهده ما نهاده شده است.

در این دیدار دانش‌آموزان دلنوشته‌های خود را برای خانواده شهیدان قرائت کرده و مورد تشویق مسئولین قرار گرفتند.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار