در مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیادهای علمی، ملی و جهانی دانش‌آموزی آموزش و پرورش منطقه ۶ عنوان شد:

پرواز انسان و رسیدن به تعالی، با دو بال علم و ایمان امکان پذیر است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶، درباره اهمیت موضوع دانش در بیانیه گام دوم انقلاب، پرواز انسان و رسیدن به تعالی را، با دو بال علم و ایمان امکان‌پذیر دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۶۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پرواز انسان و رسیدن به تعالی، با دو بال علم و ایمان امکان پذیر است

مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیادهای علمی، ملی و جهانی دانش‌آموزی آموزش و پرورش منطقه 6 شهر تهران برگزار شد.

حمید ضیاء پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 شهر تهران، در ابتدای مراسم با سلام بر پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)، گفت: این افتخارآفرینی دانشمندان جوان و پیروزمندان عرصه علم و دانش را به خانواده فرهنگی منطقه ۶ تبریک و تهنیت عرض کرده و از زحمات تمامی همکاران تقدیر و تشکر می‌ کنم زیرا معلم، شمع محفل بشریت است. همکاران شبانه روز تلاش کردنند و مانند شمع، روشنایی بخش چراغ های امروز بودند.

وی سپس در ادامه به همه ایرانیان و خانواده دانش آموزان که با تلاش و همراهی بی دریغ خود باعث رسیدن آنها به این مرحله از موفقیت شده اند و این فرزندان برومند مایه فخر و سربلندی و مباهات آنها هستند، تبریک گفت.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 تهران گفت: جوانان همیشه مهمترین اتفاقات جامعه را رقم زده اند و در بیانیه گام دوم انقلاب نیز رهبر معظم بسیار بر این امر تاکید داشته، بنابراین شما دانشمندان جوان ماموریت و مسئولیت مهمی نسبت به جامعه دارید. دشمن در جنگ نرم تمام همت خود را بکار گرفته تا روحیه ناامیدی و مهاجرت از ایران اسلامی را در شما تقویت کند و شما پیروزمندان عرصه علم و دانش باید با الگو گرفتن از دانشمندانی مانند دکتر حسابی و شهید کاظمی و سایر دانشمندان، لحظه ای در خدمتگزاری به مردم و کشورتان کوتاهی نکنید.

وی در ادامه درباره اهمیت مساله دانش در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: پرواز انسان و رسیدن به تعالی، با دو بال علم و ایمان صورت پذیر است و تنها دینی که تاکید بر علم و ایمان در کنار یکدیگر دارد، اسلام است. زیرا نتیجه تربیت عالم بدون زهد و تقوا دانشمندی است که بمب اتم می سازد و نتیجه تربیت زاهد بدون علم، داعش می شود.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ در پایان ضمن قدردانی از دانش آموزان گفت: امروزه به برکت خون شهدا و انقلاب شکوهمند اسلامی جایگاه مطلوبی در ابعاد مختلف داریم. امیدوارم در این راه ثابت قدم باشید و شاهد ترقی و پیشرفت و شکوفایی شما عزیزان در عرصه های علم و تکنولوژی باشیم و در ارتقاء و سربلندی کشور گام های عظیم تری بر دارید. ما نیز برای حفظ و تقویت سرمایه نظام از هیچ کوششی دریغ نمی نمایم.

در پایان با اهداء لوح سپاس و هدایا از دانش آموزان و مدیریت مدرسه تقدیر و تشکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار