در جلسه معاونین پرورشی منطقه ۶ بررسی شد:

در آمدی برجهاد تبیین در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

تهران(پانا)- جلسه معاونین پرورشی با هدف جهاد تبیین در چارچوب بیانیه گام دوم به عنوان چراغ راه، فعالیت های پرورشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
در آمدی برجهاد تبیین در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

در این نشست که با حضور حمید ضیاءپور؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه۶، آزیتا فکور؛ معاون پرورشی و شورای معاونین و معاونان پرورشی مدارس آموزش و پرورش منطقه برگزار شد؛ حمیدد ضیاء پور از اهمیت فضا مجازی و تسلط بر آن گفت: بیماری منحوس کرونا باعث شد، تلفن همراه بیش از پیش در اختیار دانش آموزان قرار گیرد، لذا فرهنگیان به عنوان متولیان تعلیم و تربیت و همچنین و در جایگاه والدین باید شناخت درستی از این فضا داشته باشیم و تمام موانع سر راه دانش آموزان راببینیم و بشناسیم و به صورت غیر مستقیم بر این امر نظارت داشته باشیم و با بصیرت و شناخت درست، چراغ راه آینده را روشن نگه داریم.

آزیتا فکور؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه نیز با تاکید بر اهمیت تبیین تاریخی، فرهنگی، ملیف اعتقادی و اجتماعی کشور برای نوجوانان گفت: در دوره بیماری منحوس کرونا مجبور شدیم گوشی هایی را در دست بچه ها بدهیم و این موجب شد که از فعالیتهایی که باید انجام بدهند دور شوند.

وی افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری بچه ها را در فضای مجازی رها شده رها کردیم و می بایست امروز ما نیز باید مانند شهدا جهادی عمل نماییم و دانش آموزان را با هویت و گذشته پر افتخار خود آشنا نموده و جهاد تبیین نماییم.

وی گفت: امروز فرصت مغتنم شد که در استانه میلاد پیامبر اکرم میزبان معاونان پرورشی باشیم. در مدرسه امروز فکر کنیم جهادگر هستیم و معنویت دوکوهه و شهدا را به مدارس منتقل نماییم.

فکور در مورد تشکل های دانش آموزی افزود: تشکل های دانش آموزی را تقویت نماییم. بچه ها را ببریم در فضای انتخابات دانش آموزی با عطوفت و مهر پاسخگو دانش آموزان باشیم. فضا شاد ایجاد نماییم و پاسخگو سوالات بچه ها بشیم بچه ها تکل را در 13 آبان وارد نماییم تعلق خاطر به هویت جزء سلامت روان هست.اتحادیه ب اهداف بشنماسند تا با آشنایی با اهداف تشکل بچهها را جذب نماید و جهتی راه آینده دانش آموز باشد.

وی در پایان افزود: منطقه 6 قلب تهران است و باید مراقب قلب طپنده باشیم و بچه هایی پرورش دهیم که الگو باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار