معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز:

نظارت و ارزیابی به کارآیی و اثر‌بخشی نظام آموزشی کمک می‌کند

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز گفت با نظارت و ارزیابی به‌کارآیی و اثربخشی نظام آموزشی کمک خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نظارت و ارزیابی به کارآیی و اثر‌بخشی نظام آموزشی کمک می‌کند

رویا عسگرپور به همراه رئیس اداره ساماندهی دوره‌های سوادآموزی و آموزش‌های داوطلبانه از حوزه‌های امتحانی سوادآموزی شهرستان نظرآباد بازدید کرد و در حاشیه این بازدید عنوان کرد: رکن اصلی در فعالیت‌های سوادآموزی، نظارت و ارزشیابی است به‌طوری که سوادآموزی بدون نظارت، بی‌معنی است.

وی تاکید کرد: نظارت و ارزیابی به کارآیی و اثربخشی نظام آموزشی کمک می‌کند و موجب دریافت بازخوردهای مثبت و اصلاح کارکرد سیستم در جهت صحیح قرار گرفتن مسیر آموزش خواهد شد.

عسگرپور، ارزشیابی پایانی را ابزار مناسبی برای بررسی کمی‌ و کیفی آموزش‌ها دانست و افزود: مهم‌ترین مساله در ارزشیابی و سنجش پایانی، برگزاری سالم امتحانات و تصحیح درست اوراق امتحانی است و باید مبنای همه‌کارها مقررات و دستورالعمل‌ها باشد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از عوامل برگزاری امتحانات سوادآموزی و حسن توجه آنان در رعایت مفاد آیین‌نامه امتحانات و همچنین مدیران مدارس قدردانی کرد و اظهار کرد: مدرسه، پایگاه اصلی سوادآموزی است و در طرح‌های تحولی نهضت سوادآموزی در گام دوم انقلاب، نقش اصلی را در انسداد مبادی بی‌سوادی و ریشه‌کنی بی‌سوادی ایفا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار