معاون سوادآموزی البرز خبر داد:

استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه فرهنگیان برای توانمند‌سازی آموزش‌دهندگان در دستور کار قرار گرفت

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در نشستی که با دانشگاه فرهنگیان استان البرز به منظور توسعه همکاری‌ها در راستای شتاب بخشی به برنامه ریشه‌کنی بی‌سوادی برگزار شد، گفت استفاده از ظرفیت‌های علمی و نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان در زمینه توانمندسازی آموزش دهندگان در دستور کار قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۸۸۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه فرهنگیان برای توانمند‌سازی آموزش‌دهندگان در دستور کار قرار گرفت

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ضمن قدردانی از زحمات و مساعدت‌های مجموعه دانشگاه فرهنگیان در پیشبرد اهداف سوادآموزی گفت: ظرفیت‌های علمی و نیروی انسانی خوبی در دانشگاه فرهنگیان در زمینه کارهای پژوهشی، آموزشی و همچنین توانمندسازی آموزش دهندگان وجود دارد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت دانشجومعلمان در آموزش افراد کم‌سواد و بی‌سواد تصریح کرد: در سال گذشته 50 نفر از جامعه هدف سوادآموزی توسط 3 نفر از دانشجو معلمان آموزش دیدند که با برنامه ریزی مناسب و ایجاد ابزارهای انگیزشی و تشویقی مادی و معنوی می توان تعداد بیشتری را به این امر خداپسندانه جذب کرد.

معاون سوادآموزی استان، حضور اساتید مجرب و باسابقه را از مزیت های دانشگاه فرهنگیان دانست و اظهار کرد: در این جلسه راهکارهای اجرایی و انگیزشی برای تالیف کتب بومی و همچنین برگزاری دوره های توانمندسازی روش و فنون تدریس، سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و روش آموزش بزرگسالان ویژه آموزش دهندگان مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه مسلم قبادیان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان البرز ضمن حمایت از فعالیت‌های سوادآموزی گفت: برنامه ریزی های لازم جهت توسعه همکاری های مشترک تدوین شود تا بتوانیم شاهد اقدامات کیفی و عملی با نتایج خوب و تاثیرگذار در استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار