معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز:

سیاست‌های اجرایی سوادآموزی باید متناسب با هر منطقه بومی‌سازی شود

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت سیاست‌های اجرایی سوادآموزی باید متناسب با هر منطقه بومی‌سازی شود.

کد مطلب: ۱۴۲۷۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
سیاست‌های اجرایی سوادآموزی باید متناسب با هر منطقه بومی‌سازی شود

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز عنوان کرد: کارگروه سوادآموزی استان البرز با حضور روسای ادارات سوادآموزی نواحی و شهرستان ها با محوریت آسیب شناسی فعالیت های سوادآموزی سال گذشته و برنامه ریزی برای تحقق اهداف کمی و کیفی مورد انتظار برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این نشست را بررسی چالش های موجود و آسیب شناسی فعالیت های سال گذشته دانست و افزود: با بهره گیری از تجربه سال گذشته و برنامه ریزی مناسب می توانیم به خوبی چالش های پیش رو را مدیریت نماییم.

عسگرپور با بیان اینکه در سال جاری کمبود نیروی انسانی از جمله مهمترین مشکلات سوادآموزی استان است، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که کلاس گذاری برای آموزش دهندگان تسهیل شود و همچنین با ساماندهی نیروهای داوطلب افتخاری، بازنشستگان، طلاب و خیرین سواد یار حجم ابلاغی به استان را تحت پوشش ببریم.

معاون سوادآموزی استان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های شورای پشتیبانی سوادآموزی، بهبود کیفیت و ستاد امتحانات تصریح کرد: لازمه ریشه کنی بی سوادی نقش آفرینی همه دستگاه های درون و برون سازمانی در شناسایی، جذب و آموزش افراد محروم از سواد است.

عسگرپور معاون سوادآموزی استان در پایان با بررسی آماری و عملکردی به آسیب شناسی و ارائه راهکارهای عملیاتی متناسب با هر منطقه پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار