معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز:

معلم، یادآور تلاش و مجاهدت در عرصه تعلیم و تربیت است

کرج ( پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: معلمان همواره نشان داده‌اند که همچنان پای کار انقلاب و پایبند به ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند.

کد مطلب: ۱۴۷۱۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
معلم، یادآور تلاش و مجاهدت در عرصه تعلیم و تربیت است

مرتضی ولی‌پوری در آیین جشن سپاس معلم با اشاره به تحولات نظامی اخیر ایران بیان کرد: سپاهیان اسلام، نشان دادند که اسرائیل بنا بر اجرای دستور حکیمانه فرمانده معظم کل قوا ادب شد و دیگر نمی‌تواند گستاخی به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد. 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت استاد والامقام شهید مرتضی مطهری و روز بزرگداشت معلم است که یادآور تلاش و مجاهدت این عزیزان در عرصه تعلیم و تربیت است.

ولی‌پوری ادامه داد: محصلان و دانش‌آموزان بدانند همانطور که سپاهیان با دشمن می‌جنگند، شما نیز با درس خواندن باید ثابت کنید و نشان دهید که می‌خواهید راه شهدا از جمله شهید مطهری و همچنین شهید فهمیده که روزی مانند شما دانش‌آموزان بود را ادامه دهید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز یادآور شد: اصالت و رشادت این شهید بزرگوار اثبات کرد که می‌تواند در صحنه‌های نبرد، حقانیت و آرمان‌های جمهوری اسلامی را اثبات کند.

وی تصریح کرد: امیرالمومنین(ع) می‌فرمایند «به احترام پدر و معلمت از جای برخیر گرچه فرمانروا باشی.» این خطاب به شما دانش‌آموزان است که باید به احترام معلمان خود بایستید.

دانش‌آموز خبرنگار: ملیکا بهروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار