رئیس سازمان ملی استاندارد ایران:

جهش تولید کیفی در پرتو رعایت الزامات استاندارد محقق می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، محصولات و خدمات را معرّف کشور در دنیای تکنولوژی دانست و گفت: همه پیشگامان عرصه تولید و خدمات باید نسبت به ارتقای رشد کیفی اهتمام ویژه داشته باشند.

کد مطلب: ۱۵۰۸۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جهش تولید کیفی در پرتو رعایت الزامات استاندارد محقق می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت؛ مهدی اسلام‌پناه در نشستی با اعضای انجمن تولیدکنندگان لنت و کلاچ در سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید بر رعایت الزامات و مقررات فنی استاندارد، افزود: سازمان ملی استاندارد ایران، حامی تولید باکیفیت است.

دبیر شورای عالی استاندارد، ایمنی و سلامت مصرف‌کننده را خط قرمز نظام استاندارد دانست و تصریح کرد: تولید باکیفیت و استاندارد علاوه بر ایمنی مصرف‌کننده، افزایش مقیاس اقتصاد تولید، گسترش بازارهای داخلی و خارجی و دستیابی به بازارهای صادراتی را به دنبال دارد.

اسلام‌پناه با بیان اینکه تولید باکیفیت، کشور را از وابستگی نجات می‌دهد، خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان می‌توانند در سایه خدمات خوب، مقیاس تولید و اقتصاد خود را گسترش دهند.

اعضای انجمن تولیدکنندگان لنت و کلاچ با اشاره به واحدهای تولیدی در این صنعت اظهار کردند: بیش از ۲ هزار نوع لنت در کشور تولید می‌شود که علاوه‌ بر خودرو در سایر صنایع متحرک کاربرد دارد.

اعضای این انجمن که در بازنگری و تجدید نظر استاندارد لنت، پیشقدم بودند از خودکفایی تولید لنت خبر دادند و با بیان اینکه لنت در کشور در سطح بالایی از کیفیت تولید می‌شود، خاطرنشان کردند: برای تامین لنت، هیچ وابستگی به کشورهای دیگر نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار