جلسه توجیهی ، بصیرتی دانش آموزان رای اولی پیشتاز و خبرنگار استان اصفهان

اصفهان (پانا)- جلسه توجیهی ، بصیرتی دانش آموزان رای اولی پیشتاز و خبرنگار با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۸۴۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی ، بصیرتی  دانش آموزان رای اولی پیشتاز و خبرنگار استان اصفهان

اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در جلسه توجیهی ، بصیرتی  دانش آموزان رای اولی پیشتاز و خبرنگار گفت: اگر دانش آموزان با دید باز و عمیق و نگاهی ژرف به موضوع انتخابات، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند با بینش سیاسی می‌توانند در رقم زدن آینده خود شریک شوند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان برای درک محیط امروز و آینده و پیشرفت کشور نیازمند ارائه مسئولیت هستند، گفت: باید برای دانش آموزان در انتخابات و مشارکت‌های سیاسی کشور، نقشی فراتر از رأی اولی بودن در نظر بگیریم.

رحمتی با اشاره به حادثه غدیر و نکاتی که در آن نهفته است گفت: نوجوانان و دانش آموزانی که در زمان جنگ به جبهه‌های جنگ رفتند و حماسه آفریدند و شهید شدند،آنها به یک سفر کورکورانه نرفتند و نگاه عمیق به مسائل کشور و جنگ داشتند و امروز نیز نیازمند این هستیم که بینش دانش آموزان را افزایش دهیم و با دادن نقش‌های جدید، در سرنوشت کشور سهیمشان کنیم.

وی افزود: چشم جهان به نتیجه دور دوم انتخابات ایران است و اثر رای ما فقط در داخل کشور نیست و در دنیا تاثیر دارد.

مدیر سازمان دانش اموزی استان اصفهان بیان کرد: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد تاثیر محکمی برای آینده کشور از نظر تحولات و پیشرفت‌ها دارد.

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار