مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

دانش‌آموزان پیشتاز هم در کلام و هم در عمل شاخص هستند

کرمان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان با بیان اینکه دانش‌آموزان پیشتاز هم در کلام و هم در عمل شاخص هستند، گفت: فعالیت‌های اوقات فراغت باید در راستای اهداف سازمان دانش‌آموزی باشد.

کد مطلب: ۱۴۸۴۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان پیشتاز هم در کلام و هم در عمل شاخص هستند

محمود رجبی‌پور در نشست با دانش‌آموزان پیشتاز در محل سازمان دانش‌آموزی گفت: کلاس‌های اوقات‌فراغت تابستان را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که در این کلاس‌ها خود دانش‌آموزان، پیشران باشند و مسئولیت برگزاری کلاس‌ها را بر عهده بگیرند.

وی با اشاره به توانمندی اعضای سازمان دانش‌آموزی بیان کرد: فعالیت‌های اوقات فراغت باید در راستای اهداف سازمان باشد به‌طوری‌که دانش‌آموزان با شروع فصل مدارس برای انجام فعالیت‌های تشکیلاتی در مدرسه آماده باشند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان افزود: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با هیات‌های ورزشی، خانه مطبوعات و سایر نهادها، کلاس‌های آموزش دارت، آموزش خبرنگاری، آموزش کار با چوب‌ و طناب، آموزش صف‌جمع، مجری‌گری، فن بیان، طراحی و هنرهای تجسمی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

رجبی‌پور، بهره‌مندی از اوقات‌فراغت و غنی‌سازی آن را مهم برشمرد و گفت: برنامه‌ریزی باید به سمت‌وسویی باشد که این فرصت به نحو مطلوب اجرایی شود و باید توجه داشت که اوقات فراغت تنها محدود به تابستان نیست بلکه برای تمام سال باید برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه یادگیری مهارت، تمرین برای زندگی در اجتماع است، خاطرنشان کرد: حلقه مفقوده فعالیت‌های تربیتی، عدم توجه به مهارت‌ها یا توجه کمتر به مهارت‌ها و فعالیت‌های مهارتی است و به این موضوع باید نگاه ویژه‌تری داشت.

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار