رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی: کشاورزی با فرصت معیشت مردم به طور مستقیم و غیر مستقیم در ارتباط است

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه کشاورزی با فرصت معیشت مردم به طور مستقیم و غیر مستقیم در ارتباط است، اظهار داشت: حفظ پایداری تولید به منظور تامین امنیت غذایی و تغذیه سالم با پایداری مصرف حاصل می شود.

کد مطلب: ۹۰۶۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی: کشاورزی با فرصت معیشت مردم به طور مستقیم و غیر مستقیم در ارتباط است

فتحی گفت: ما می توانیم کارهای بزرگی در بخش کشاورزی انجام دهیم و در کاهش قیمت تمام شده محصولات کشاورزی و دامی نقش اساسی ایفا نماییم.

وی با بیان اینکه سیلاب های اخیر در سطح کشور و خسارات آن به بخش کشاورزی توجه ما را به کنترل آب و مدیریت آبخیزداری چندین برابر ساخته است گفت: بارندگی های اخیر و آسیب بخشی به مزارع گندم و تولیدات باغی در 12 استان کشور همچون استان های گلستان، خوزستان، لرستان ، مازنداران و سایر استان های سیل زده قطعاً میزان تولید محصولات کشاورزی را کاهش خواهد داد لذا بایستی بخشی از کاهش تولید محصولات کشاورزی در مناطق سیل زده را با افزایش تولید در واحد سطح بتوانیم جبران نمائیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه هر بخش بایستی در حوزه تخصص خود در مناطق سیل زده ورود و امداد رسانی کند افزود: همچنین لازم است برنامه ریزی کنیم تا با افزایش تولید در واحد سطح نسبت به جبران میزان کاهش تولید در مناطق سیل زده نقش اساسی ایفا نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار