المپیاد دانش‌آموزی نبوغ عاملی برای توسعه شهر و شهرسازی

یزد (پانا) - عضو شورای شهریزد در بازدید از المپیاد نبوغ بیان داشت: قطعا دانش‌آموزان که آیندگان جامعه ایرانی هستند در زمینه شهرسازی کمک بسیار زیادی در توسعه شهر و شهرسازی خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۹۹۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
المپیاد دانش‌آموزی نبوغ عاملی برای توسعه شهر و شهرسازی

امروز صبح حمیدرضا قمی عضو شورای شهریزد و رئیس کمیسیون شهر هوشمند از المپیاد بازی های فکری، آموزشی و سرگرمی با عنوان المپیاد نبوغ بازدید کرد و در حاشیه این بازدید قمی در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان داشت: المپیاد نبوغ ما را با استعدادهای دانش‌آموزان در این حوزه آشنا کرد و ما را از این امر مهم مطلع ساخت که آیندگان جامعه از چه استعدادها و پتانسیل های خوبی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه با مشاهده اکثر کارهای دانش‌آموزان که در رشته دومینو، مربوط به ساخت ساختمان های بلند بود افزود: این نشان از علاقه دانش آموزان به برج های بلندی است که در سراسر شهر احداث شده و نشان از آینده است که آنها به شهر و جامعه خود اهمیت می دهند.

قمی همکاری و آمادگی خود را در جهت استفاده دانش‌آموزان در عرصه های مختلف اعلام کرد و بیان داشت: قطعا دانش‌آموزان که آیندگان جامعه ایرانی هستند در زمینه شهرسازی کمک بسیار زیادی در توسعه شهر و شهرسازی خواهند کرد.

این مقام مسئول دانش‌آموزان شرکت کننده در المپیاد نبوغ را افرادی متفکر، ریزبین، خلاق و... عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار