المپیاد نبوغ عاملی برای کسب مهارت های اجتماعی

یزد (پانا) - رئیس پارک علم و فناوری اقبال بیان داشت: المپیاد نبوغ عاملی است که دانش‌آموزان را برای کسب مهارت های اجتماعی و مهارتی همراه با آموزش همراه می سازد.

کد مطلب: ۸۹۹۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
المپیاد نبوغ عاملی برای کسب مهارت های اجتماعی

داریوش پورسراجیان در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان داشت: المپیاد دانش‌آموزی نبوغ از برنامه بسیار پرشوری برخوردار است که ملاحظه نمودم و فرصت مناسبی است که دانش‌آموزان با مباحث نوآوری و فناوری که در مجموعه پارک علم و فناوری پیگیری می شود آشنا شوند و این آمادگی برای کسب مهارت های دانش‌آموزان و دیدگاه اجتماعی و مهارتی همراه با آموزش در آنها شکل بگیرد و باعث تقویت شود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه مسابقات از سطح بالایی برخوردار بوده که حضور اکثریت دانش‌آموزان در این المپیاد نشان از علاقمندی و استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان را می رساند.

پورسراجیان گفت: یزد سابقه بسیار خوبی در فعالیت های دانش‌آموزی دارد و امید خدا این پتانسیل را برای سال آینده کسب کند تا در سطح ملی برگزار شود.

وی در جهت بهبود بخشیدن به این برنامه در سالهای آینده افزود: با کسب تجربه از امسال و برنامه ریزی بلند مدت و تشکیل یک دبیرخانه دائمی بلافاصله بعد از اتمام این مسابقات برای دوره بعد و نیز آموزش و تامین امکانات بسیا موثر برنامه ریزی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار