امام جمعه شهرستان ری:

اربعین پدیده ای حیرت انگیز و بی نظیر در جهان است

شهرری(پانا)- امام جمعه شهرری گفت: تاریخ پدیده بزرگی مانند پیاده روی اربعین را به خود ندیده و این موضوع موجب تعجب جهانیان است.

کد مطلب: ۸۶۵۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اربعین پدیده ای حیرت انگیز و بی نظیر در جهان است

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه شهرری در حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) با بیان این مطلب ادامه داد: پیاده روی اربعین در امنیت کامل مدیون خون شهدای مدافع حرم است و شیعیان باید قدر این امنیت را بدانند.

وی در ادامه بااشاره به پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی درتهران گفت: مردم شهرستان ری درروز اربعین حسینی پذیرای زائران اباعبدالله(ع) هستند چرا که شهرری با برکت حضور مرقد مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) کربلای ایران اسلامی محسوب می شود.

امام جمعه شهرری در رابطه با هفته جوانان عنوان کرد: جوانی دوره ای است که انسان در اوج احساسات و غرایز به سر می برد، اگر این دوران از سوی خانواده ها و مسئولان مدیریت نشود امکان دارد به بیراه های متعدد کشانده شوند.

حجت الاسلام شاهچراغی تاکید کرد: نگرانی های جوانان از جمله تحصیل، ازدواج و شغل مناسب باید در دستور کار مسئولان کشور قرار گیرد تا مشکلات این قشر که نیروی انسانی کشور محسوب می شوند به زودی بر طرف شود.

امام جمعه شهرری در بخش دیگر سخنان خود به این سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند، مسئولان باید با مردم شفاف برخورد کنند اشاره کرد و افزود: مسئولان بایدجوابگوی مردم باشند و به جز موارد امنیتی تمامی اطلاعات باید توسط مدیران به سمع و نظر مردم رسانده شود، پاسخگو بودن یک مسئول باعث محبوبیتش در افکار عمومی می شود.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار