خطیب نماز جمعه شهرری:

باید فرهنگ هشت سال دفاع مقدس در مدارس ترویج پیدا کند

شهرری(پانا)- خطیب نماز جمعه شهرری گفت: فرهنگ هشت سال دفاع مقدس را باید در اداره ها، مدارس، دانشگاه ها نشان داد و این مکان ها باید رنگ و بوی دفاع مقدس بگیرند.

کد مطلب: ۸۵۵۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
باید فرهنگ هشت سال دفاع مقدس در مدارس ترویج پیدا کند

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) اظهار کرد: دشمن با جنگ هشت سال دفاع مقدس نتوانست کشور ما را تسخیر کند و هم اکنون با گزینه اقتصادی سعی دارد به اهدافش دست یابد.
وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه در داخل کشور نیز عده ای دانسته یا ندانسته با احتکار بر مردم فشار می آورند و آب به آسیاب دشمن می ریزند.
امام جمعه شهرری ادامه داد: رزمندگان نظامی دوران دفاع مقدس باید وارد صحنه شوند و اجازه فشار به این ملت را ندهند.
وی افزود: ارزشها و مقاومت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را نمی توان با زدن بنر و یا غیر به تصویر کشید، هر چند که با ساختن فیلم، گوشه هایی از رشادت های رزمندگان نشان داده شده است.
خطیب جمعه شهرری تاکید کرد: اندیشه و فکر رزمندگان و یا غواصی که در عملیات به زیر آب رفت را به هیچ عنوان نمی توان به تصویر کشاند.
وی گفت: فرهنگ هشت سال دفاع مقدس را باید در اداره ها، مدارس، دانشگاه ها نشان داد و این مکان ها باید رنگ و بوی دفاع مقدس بگیرند.
حجت الاسلام شاهچراغی تصریح کرد: صهیونیست ها جلسات زیادی برای نابودی اسلام برگزار کردند ولی باید بدانند تا مادامی که پرچم سرخ حسینی و سقف مهدوی در این کشور به اهتزاز در می آید، ناکام خواهند ماند.
وی اظهار کرد: از همه هیات های مذهبی، حسینیه ها، تکایا، مداحان و سخنرانان تشکر می کنم که امسال مراسم عزاداری با شکوه و فاخری برگزار کردند.
خطیب نماز جمعه شهرری با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد: پاییز باید آغاز بهار دانش باشد و همه ی دستگاه ها و مسئولان باید دیت دست هم دهند تا دین دانش آموزان را حفظ کنند رشد اخلاقی و علمی دانش آموزان را شاهد باشند تا در سایه رشد علمی در جهان مطرح شویم.
/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار