عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

کمک به بهبود زندگی مردم اصلی‌ترین وظیفه مسئولان است

اصفهان (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کمک به بهبود زندگی مردم اصلی‌ترین وظیفه مسئولان است که برگزاری نشست‌های فرهنگی و تربیتی می‌تواند در این راستا بسیار راه‌گشا باشد.

کد مطلب: ۸۲۸۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک به بهبود زندگی مردم اصلی‌ترین وظیفه مسئولان است

امیراحمد زندآور در حاشیه سلسله نشست های چهل چراغ با عنوان «میانبرهای زندگی، از تولد تا هفتاد سالگی» در مورد موضوع این نشست که تربیت فرهنگی بود، اظهار داشت: اینکه مردم دور یکدیگر جمع شوند و مباحث و چالش‌های فرهنگی و خرده‌فرهنگ‌ها را مورد بحث قرار دهند، می‌تواند بسیار راه‌گشا باشد و این هم‌اندیشی‌ها چاره‌ای برای مهربان‌تر و متحدتر شدن مردم است.

وی با بیان اینکه بیش از 70 تعریف از کلمه فرهنگ وجود دارد، افزود: وقتی فرهنگ را بشناسیم و آن را به صورت عملیاتی در زندگی اجتماعی خود به کار ببندیم، بسیاری از مشکلات رفع می‌شود و رفاه، آرامش و امنیت بیشتری داریم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: وقتی مباحث علمی چنین نشست‌هایی به صورت عملی و ملموس برای شرکت‌کنندگان تشریح می‌شود، در بهبود زندگی اجتماعی مردم بسیار تأثیرگذار است و جا دارد از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برای برگزاری چنین همایش‌هایی در راستای فرهنگ‌سازی برای مردم قدردانی کرد.

زندآور با بیان اینکه امیدوار است برگزاری چنین نشست‌هایی تداوم پیدا کند، ادامه داد: امیدوارم مسئولان به وظیفه اصلی خود که کمک به بهبود زندگی مردم است عمل کرده و قدم‌های بیشتری در این راه بردارند.

وی در مورد رویکرد شهرداری اصفهان در مورد مسائل اجتماعی و تحکیم خانواده تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که در برنامه‌ریزی شهری مورد توجه قرار گرفت این بود که کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان در کنار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در جهت کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی قدم بردارند و مباحث اجتماعی و فرهنگی را هم در ردیف‌های بودجه‌ای و هم در برنامه‌ریزی‌های شهری مدنظر قرار داده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اختصاص بودجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سال‌های آینده ادامه داد: این موضوع هم مورد توجه مدیریت شهری و هم برنامه‌ریزی شهری که در شورای اسلامی شهر اصفهان انجام می‌گیرد، قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار