مدیر آموزش و پرورش شهریار:

مهمترین الویت آموزش و پرورش تأمین فضاهای آموزشی است

شهریار (پانا) - نشست شورای اداری شهر باغستان با حضور فرماندار شهریار ، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولین برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۷۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین الویت آموزش و پرورش تأمین فضاهای آموزشی است

مجید پارسا در این جلسه ضمن مهم ارزیابی کردن نهاد مدرسه به عنوان مهد رشد و تربیت دانش آموزان عنوان کرد : مشارکت والدین و معلمان برای تربیت صحیح فرزندان امری ضروری بوده و مهمترین هدف مدرسه نیز تربیت دانش آموزانی مومن، باتقوا و فکور است.

وی تصریح کرد :خانواده تعلیم و تربیت ، خانواده ی بزرگی است و آموزش و پرورش زمینه ساز تحقق تفکر فرهنگی در بین دانش آموزان ومعلمان است.

مدیر آموزش و پرورش به نقش بی بدیل معلمان در شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد وگفت : وجود 5 هزار شهید معلم و 36 هزار شهید گرانقدر دانش آموز بیانگر این مهم است که معلمان و دانش آموزان در تحقق و شکل گیری انقلاب اسلامی از هیچ کمکی دریغ نکردند.

پارسا در ادامه به موضوع فضاهای آموزشی باغستان پرداخت و عنوان کرد : با توجه به مهاجر پذیر بودن شهریار و ساخت و سازهای انبوهی که در شهرهای شهریار از جمله باغستان صورت می گیرد ، موضوع فضاهای آموزشی بسیار حائز اهمیت است

وی به واحد های مسکونی مجتمع های در حال تحویل مهستان اشاره کرد و افزود : معضل نبود مدرسه به تعداد کافی در مجتمع‌های مهستان و سایر شهرک‌هایی که به‌صورت انبوه‌سازی است بسیار جدی بوده و این معضل با توجه به روند روزافزون تحویل ، هر روز شدید‌تر می‌شود که می بایست در این راستا تدابیر سریع و جدی اندیشیده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار