فرماندار شهرستان سربیشه گفت :

تعامل و هم افزایی با سایر دستگاه ها رمز موفقیت صدا و سیما

سربیشه (پانا )ـ فرماندار شهرستان سربیشه گفت :ا ثربخشی بالای برنامه ها و سودمند بودن آن ها برای جامعه مستلزم هدف گذاری و برنامه ریزی دقیق است و همچنین تعامل و هم افزایی با سایر دستگاه هارمز موفقیت صدا و سیما ست.

کد مطلب: ۸۰۶۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تعامل و هم افزایی با سایر دستگاه ها  رمز موفقیت صدا و سیما

جواد فلاحی فرماندار شهرستان سربیشه اثربخشی بالای برنامه ها و سودمند بودن آن ها برای جامعه مستلزم هدف گذاری و برنامه ریزی دقیق دانست و همچنین تعامل و هم افزایی با سایر دستگاه ها را رمز موفقیت صدا و سیما دانست.

فلاحی در ادامه ضمن بیان مشکلات از قبیل اختلال در شبکه های دیجیتالی و همچنین آنالوگ بودن گیرنده ها برخی از روستاها و وجود مشکل در گیرنده رادیویی خواستار مرتفع شدن این مشکلات شد.

در ادامه مهندس مهدی دونده معاون سیاسی ، اجتماعی فرمانداری گزارشی از آخرین وضعیت پوشش صدا و سیما در شهرستان را ارائه نمود.

وی با بیان اینکه شهرستان سربیشه حدود 50درصد از پوشش مناسب صدا و سیما برخوردار می باشد گفت :با توجه به فاصله کم این شهرستان تا مرکز استان توقع چنین مشکلاتی را نداریم واعلام آمادگی نمودند در خصوص رفع مشکل ، همکاری لازم را با صدا و سیما استان صورت خواهد پذیرفت.

در پایان علیرضا آینه دار مدیر کل صدا و سیما استان قول مساعدت هایی با تخصیص اعتبار بالای منابع به شهرستان و ایجاد یک کار گروهی برای بررسی و رفع نواقص برگزار گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار