نتایج اولیه مسابقه کتابخوانی ستاره های شهر من اعلام شد

شهر ری (پانا) - نتایج اولیه آزمون کتبی مسابقه بزرگ کتابخوانی "ستاره های شهر من" اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران، اعلام شد.

کد مطلب: ۸۰۶۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
نتایج اولیه مسابقه کتابخوانی  ستاره های شهر من  اعلام شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران، با اعلام این خبر گفت: اسامی 69 نفر از قبول شدگان این آزمون، به عنوان نتایج اولیه، هم اکنون در وب سایت و کانال تلگرامی این تشکل دانش آموزی به ترتیب در آدرسهای: www.ansar133.ir و @anjomane_eslami در فضای مجازی، قابل مشاهده است.

مسعود شاکر افزود: به تعداد 20 نفر از این دانش آموزان به قید قرعه جوایزی شامل: سفر زیارتی به مشهد مقدس یا کارت هدیه نقدی اهداء می شود، و زمان و مکان قرعه کشی برای تعیین برندگان نهایی متعاقباً، توسط روابط عمومی این تشکل دانش آموزی اعلام خواهد شد.

آزمون کتبی مسابقه بزرگ کتابخوانی ستاره های شهر من با محوریت جلد نخست کتاب "قبله از این طرف است" شنبه دوازدهم اسفندماه، با حضور 350 نفر از دانش آموزان پسر در مقطع متوسطه شهر ری، در مصلای حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

شایان ذکر است ،نخستین جلد کتاب قبله از این طرف است، حاوی خاطراتی از ۴۰ شهید دانش‌آموز در ۱۰۷ صفحه و با شمارگان ۳۰۰۰ نسخه، در آستانه سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی، توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران منتشر شده بود.

/خبرنگار: امجد امیری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار