رئیس شورای شهرستان ری:

به همت بنیاد شهید جانبازان زیر ۲۵درصد صاحب سهام تعاونی می شوند

شهرری (پانا)- رئیس شورای شهرستان ری در نهمین جلسه این شورا گفت: بنیاد شهید با مشارکت فرمانداری، شهرداری و شورای شهر برای جانبازان زیر ۲۵درصد یک تعاونی ایجاد کند و جانبازان صاحب سهام شوند.

کد مطلب: ۸۰۴۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
به همت بنیاد شهید جانبازان زیر ۲۵درصد صاحب سهام تعاونی می شوند

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، خلیل آبادی با اشاره به جشن نیکوکاری گفت: سعی کنیم همه کارهایمان در جهت نیکوکاری باشد.

وی با اشاره به اینکه در هفته درختکاری قرار داریم، افزود: درخت در تهران خیلی اهمیت دارد به طوری که عدم اکسیژن رسانی کافی در دوران بارداری مادران موجب بیماری کودکان می شود و لذا باید توجه داشته باشیم هزینه هایی که برای درمان صرف می شود خیلی بیشتر از هزینه های ایجاد فضای سبز است.

خلیل آبادی با تبریک سالروز ولادت امام خمینی(ره) و میلاد باسعادت حضرت صدیقه طاهره(س) افزود: حضرت زهر(س) الگوی تمام زنان و مردان است که در کنار اینکه بانویی عالمه، مادر و همسری نمونه بود، خارج از خانه نیز چهره ای سیاسی بودند که در مبارزه با استبداد، مقاوم و پیشرو بودند.

رئیس شورای شهرستان ری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: برخی از خانواده های شهدا گاهی دچار مشکلاتی هستند که خودشان به دلیل عزت نفسی که دارند مشکلات را بیان نمی کنند اما ما وظیفه داریم که به مسائل آنها رسیدگی کنیم.

خلیل آبادی با بیان اینکه همه شهدا حق به گردن ما دارند گفت: شهدای سی‌ام تیر در آرامستان ابن بابویه مدفون هستند که از بنیاد شهید شهرستان ری می خواهم مقبره این شهدا مناسب سازی شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد می کنم برای جانبازان زیر ۲۵درصد یک تعاونی ایجاد شود و جانبازان سهامداران این تعاونی شوند خانواده شهدا و ایثارگران تحت پوشش بنیاد هستند و برای جانبازان زیر ۲۵درصد می توانیم با مشارکت فرمانداری، شهرداری و شورا این تعاونی را ایجاد کنیم که خودشان آورده ای داشته باشند و یا تسهیلاتی از بانکها برایشان فراهم کنیم تا بتوانند صاحب سهام شوند.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار