مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران:

طرح سپاس از برنامه های فرهنگی تعطیل‌ناپذیر بنیاد شهید است

شهرری (پانا) - مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران گفت: طرح سپاس علاوه براینکه تکلیف شرعی و اداری است، یک تکلیف حکومتی نیز می‌باشد و همچنین وظیفه ملی همه آحاد جامعه است که همه مدیران دولتی باید توجه داشته باشند.

کد مطلب: ۷۱۲۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در مراسم طرح سپاس که به همت بنیاد شهید شهرستان ری در مدرسه شاهد لاله‌ها برگزار شد گفت: طرح سپاس یکی از برنامه های فرهنگی تعطیل ناپذیر بنیاد است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری دیدار با خانواده شهدا را به همه مدیران تاکید می کنند و خودشان با تمام مشغله ای که دارند، دیدار با خانواده شهدا را در برنامه خود دارند، گفت: طرح سپاس علاوه براینکه تکلیف شرعی اداری است، یک تکلیف حکومتی نیز هست و همچنین ادای دین به ایثارگران و وظیفه شرعی و ملی همه آحاد جامعه است که همه مدیران دولتی باید توجه داشته باشند.

نصیری تصریح کرد: مجموعه بنیاد شهید شهرستان های استان تهران از آذر ماه سال ۹۴ طرح سپاس را متفاوت با ادوار گذشته و متمایز با تمام استانها برگزار می کند. این طرح را در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان به ریاست استاندار مطرح کردیم و مصوبه اش را گرفتیم.

مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران ادامه داد: در کنار دیدارهای مناسبتی که داریم این طرح واقعا به صورت جهادی و بسیجی برگزار می شود به شکلی که با هماهنگی فرماندار در هر سال یکبار با همه مدیران در یک شهرستان متمرکز می شویم و با خانواده های شهدا دیدار می کنیم.

وی بیان کرد: وقتی مسئولان شهرستان را در یک روز بسیج می کنیم این معنا در ذهن خانواده شهید تداعی می شود که مسئولان نظام بعد از ۴۰سال پیروزی انقلاب آنها را فراموش نکرده اند.

نصیری با اشاره به دیدارهای سال گذشته، گفت: ۲۰هزار دیدار در ۱۵شهرستان داشتیم که بیش از ۱۰هزار دیدار در قالب طرح سپاس انجام شده و در دور دوم در ۱۳شهرستان انجام دادیم چهاردهمین شهرستان، شهرری بود که با ۲۷۰۰ خانواده شهید دیدار کرد و در بین همه شهرستانها بابرنامه های پیوست به صورت ویژه و متفاوت عمل کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران اظهار کرد: امروز زنگ طرح سپاس در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جمع و محفل دانش آموزی در شهرری برگزار شد و نماینده عالی دولت و سایر مسئولان شهرستان در این مراسم شرکت کردند.

نصیری با بیان اینکه طرح سپاس از نظر معنوی اثرگذار است و با همراهی استاندار و تمامی مسئولان شهرستانها انجام می شود، گفت: در شورای راهبری و ارتقای پویایی سازمان استان بر روی طرح تمرکز می کنیم و بحث های کارشناسی می شود آسیب شناسی می شود که با کمترین چالش این طرح اجرا بشود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار