مدیر آموزش و پرورش شهریار:

تربیت از اولویتهای مهم ما در نظام تعلیم و تربیت است

شهریار (پانا ) - همایش معاونین و مربیان پرورشی آموزش وپرورش شهریار با حضور امام جمعه ومدیرآموزش و پرورش شهریار در سالن جامی مجتمع ایرانی اسلامی امام خمینی (ره)شهرستان برگزار شد.  

کد مطلب: ۸۰۳۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تربیت  از اولویتهای مهم ما در نظام تعلیم و تربیت است

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، مدیر آموزش و پرورش شهریاردر ابتدای این همایش با اشاره به سخنان شیوای مقام معظم رهبری (مدظله العالی )اظهار داشت: امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و با هنر است و لذا جا دارد یادی کنیم از این دو شهید بزرگوار که به نوعی می توان گفت که امور تربیتی به یمن تلاش های این دوبزرگوار پایه گذاری شده است .

مجید پارسا با بیان این نکته که در حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت، بیش از آموزش باید مبحث تربیت مورد تاکید واقع شود، اذعان داشت: تربیت بر آموزش مقدم است .

وی در ادامه افزود : همه معلمین تلاش می کنند که در حوزه تخصصی خود فعالیت کنند، غافل از این که بخش آموزش و پرورش موضوعی گسترده از امور مختلف است و به همین دلیل بنا بر رسالت خود باید امور تربیتی را اولویت قرار دهیم.

مدیر آموزش وپرورش با تاکید بر اقدام وزیر آموزش و پرورش مبنی بر حذف آزمون ها ازدوره ابتدایی این امر را پسندیده و خردمندانه خواند و افزود: به جای اینکه دانش آموزان را وارد رقابت های تست زنی کنیم به سمت وسویی حرکت کنیم که دانش آموزانی تربیت شوند که از پس نیازهای فردی و اجتماعی خود براید و مهارت های زندگی را بیاموزد.

پارسا یاد آورشد: ما باید همت خود را به کار بندیم تا افراد متعهد، مسئولیت پذیر و با اخلاق را به جامعه تحویل دهیم در نهایت این امر حاصل تلاش فعالان، در حوزه امور تربیتی می باشد، لذا باید دیدگاه خود را در راستای تحقق تربیت سوق دهیم.

/خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار