معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

شهرستان ملارد با ۵۲ طرح منتخب پژوهشی به مرحله استانی راه یافت

ملارد (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، عملکرد دانش‌آموزان مستعد ملاردی را در این دوره قابل تحسین دانست که ۴۶ اثر انتخاب شده و به مرحله استانی راه یافتند.

کد مطلب: ۱۴۳۳۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان ملارد با ۵۲ طرح منتخب پژوهشی به مرحله استانی راه یافت

روح‌اله کرمانی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد گفت: در رویداد نمایشگاهی طرح‌های پژوهشی نوآورانه و ایده‌های فناورانه ۲۰۰ کار از مدارس به منطقه ارسال شد که پس از داوری اولیه ۹۰ کار مورد پذیرش منطقه قرار گرفت و به استان ارسال شد و از بین این تعداد کار، ۵۲ ایده دانش‌آموزی در مرحله استانی مورد پذیرش قرار گرفته است.

وی در ادامه عنوان کرد: لازم به ذکر است که از کل شهرستان‌های استان تهران فقط ۱۲۹ کار مورد پذیرش قرار گرفته است که ۵۲ طرح و ایده فقط مختص دانش‌آموزان شهرستان ملارد است.

وی افزود: ۵۲ طرح و ایده پژوهشی منتخب از مدارس علامه‌ حلی، هیات امنایی فرزانگان، فرزانگان استعداد درخشان شهدای مدافع حرم، مالک اشتر، مسلم ابن عقیل، ستایش۲، ایثار دختران بودند که به مرحله استانی راه یافتند.

کرمانی در آخر با اشاره به عملکرد ملارد در این دوره از رویداد نمایشگاهی طرح‌های پژوهشی نوآورانه و ایده‌های فناورانه گفت: دانش‌آموزان ملاردی در این دوره، موفق و حرفه‌ای عمل کردند و توانستند با حداکثر تلاش خود ۵۲ اثر فاخر را به مرحله استانی برسانند که این آمار برای گروه پژوهشی و آموزش نیروی انسانی ملارد ارزشمند، قابل تحسین و تقدیر است.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار