مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

افزایش ۲۱۴ کلاس درس به سرانه‌ آموزشی ملارد، از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم

ملارد (پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش ملارد، از اضافه شدن۲۱۴ کلاس به سرانه‌ آموزشی ملارد از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم خبر داد و گفت۵۶ کلاس درس نیز تا پایان امسال اضافه می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۳۴۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۲۱۴ کلاس درس به سرانه‌ آموزشی ملارد، از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در تشریح این خبر گفت:به همت وزارت آموزش و پرورش، اعضای فعال خیرین مدرسه‌ساز، اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، ۶ مدرسه با ۵۶ کلاس درس در شهرستان ملارد در حال احداث است که این مدارس تاپایان سال، به سرانه آموزشی اضافه می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه افزود: حضور خیرین در ساخت مدارس، مساجد، مراکز درمانی و... در سراسر کشور بسیار تأثیرگذار بوده و در واقع بخشی از نیازهای کشور به دستان پربرکت این عزیزان تأمین‌ شده است، در ملارد نیز حضور خیرین نیک‌اندیش به ویژه در حوزه ساخت مدارس بسیار چشمگیر بوده است.

تیموری‌راد، با بیان اینکه شهرستان ملارد دارای ۸۱ هزار دانش‌آموز، ۳۵۰۰ فرهنگی است، عنوان کرد: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم و با پیگیری‌های وزارت آموزش و پرورش، بیش از ۲۱۴ کلاس درس به سرانه‌های آموزشی شهرستان افزوده شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، با اشاره به این‌که هم‌اکنون بیشتر مدارس این شهرستان بصورت دوشیفت فعالیت دارند، تصریح کرد: جامعه خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ملارد تا کنون فعالیت‌های بسیار مؤثری برای ساخت مدرسه انجام داده‌اند. هر خیری که اقدام به ساخت یک مدرسه می‌کند با توجه به دو شیفت بودن مدارس در واقع دو مدرسه احداث کرده است.

وی تشریح کرد: با هدف بهینه‌سازی فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای، به منظور افزایش میزان تحرک بدنی دانش‌آموزان، ۶ زمین چمن مصنوعی در مدارس این شهرستان، تحت عنوان طرح شهید سلیمانی با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و شهرداری‌های ملارد و صفادشت احداث شده است.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار