مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

قهرمانی تیم دختران ملاردی در مسابقات استانی دو و میدانی

ملارد (پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از قهرمانی تیم دختران ملاردی در مسابقات استانی دو و میدانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۳۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانی تیم دختران ملاردی در مسابقات استانی دو و میدانی

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در تشریح این خبر گفت: مسابقات استانی دومیدانی که به میزبانی شهرستان ملارد برگزار شد، تیم دختران متوسطه دوم این شهرستان در بین مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های استان تهران حائز مقام اول شد.

این مقام مسئول ضمن تبریک به تیم قهرمان مسابقات استانی دوومیدانی، تشریح کرد: اعضای تیم قهرمان، دانش‌آموزان مینا میرزایی از دبیرستان سعید کازرانی، رویا خزائی از دبیرستان شاهد، مارال وزیری از دبیرستان علامه جعفری، محدثه مرادی و فاطمه عبدی از دبیرستان طوبی، آیناز قلی‌زاده از دبیرستان کبری زرگران، هستند که در مسابقات استانی دوومیدانی مقام اول را از آن خود کردند.

وی در ادامه افزود: در بخش انفرادی این مسابقات محدثه مرادی در ۲۰۰ متر مقام اول، مینا میرزایی در ۴۰۰ متر مقام اول، فاطمه عبدی در پرتاب وزنه مقام اول، رویا خزائی در پرش سه‌گام مقام اول، آیناز قلی‌زاده در ۱۵۰۰ متر مقام سوم، رویا خزائی در ۶۰ مانع مقام دوم استانی را کسب کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد ضمن تقدیر و تشکر از خانم‌ها معصومه سالاری مربی، نادیا حمزه‌لویی سرپرست و آتنا زندی کمک مربی تیم دوومیدانی این مسابقات، بیان کرد: مسابقات ورزشی یکی از پرطرفدارترین فعالیت‌های بین دانش‌آموزان است. این مسابقات به عنوان یک فرصت عالی برای ترویج سلامتی، همکاری، رقابت قابل اعتماد و رشد فردی و اجتماعی دانش آموزان شناخته می‌شود.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار