اعلام انزجار دانش‌آموزان اصفهانی از رژیم کودک‌کش اسرائیل‌

اصفهان (پانا) - دانش‌آموزان با شرکت در پویش سرود طوفان الاقصی خشم و انزجار خود از رژیم کودک‌کش اسرائیل‌ را فریاد زدند.

کد مطلب: ۱۴۳۲۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام انزجار دانش‌آموزان اصفهانی از رژیم کودک‌کش اسرائیل‌

خبرنگار پانا اصفهان در ارتباط با پویش سرود طوفان الاقصی گفت: سرود طوفان الاقصی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان و با حضور پرشور چند هزار نفره دانش آموزان اصفهان و بعضی از دانش آموزان شهرهای مختلف ایران برگزار شد و از بین دانش آموزان ۸۵ نفر از آنها در این مسابقه برگزیده شدند.

او ادامه داد: سرود طوفان الاقصی ‌با رویکرد همدلی دانش آموزان ایرانی با کودکان فلسطینی بود تا بتوانند با استفاده از هنر سرود بخشی از همدلی خود را به کودکان فلسطینی اعلام کنند و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را اعلام کنند.

مقام معظم رهبری در ارتباط با مسئله سرود و ظرفیت های عظیم آن می فرمایند:«ترانه و سرود، یک بخش لازم و یک شعبه‌ لازم در زمینه هنر شعری است و خیلی هم تاثیر می گذارد،ترانه و سرود واقعاً تاثیر گذار است.

ستایش کیقبادی دانش آموز خبرنگار پانا اصفهان ادامه داد:‌ وقتی که کلاس پنجم بودم عضو گروه سرود شدم و مهارت های همدلی و کارگروهی را در خود تقویت کردم تا بتوانم لبیک به ندای رهبر عزیزم گویم و در جشنواره سرود کشوری آوای بی نشان ها رتبه دوم کشوری را کسب کردیم.

وی افزود: سرود بهترین روش انتقال فرهنگ و مفاهیم ملی و جامعه ایرانی اسلامی است و فعالیت های گروهی می تواند یک تمرین زندگی برای قشر نوجوان و جوان جامعه باشد.

در ادامه دانش آموز خبرنگار پانا اصفهان اعلام کرد: در این میان دانش آموز خبرنگاران پانا اصفهان نقش آفرینی کردند از جمله آنها ستایش کیقبادی، ستاره کیقبادی، ریحانه ایازی، عسل قنبری، هستی فلاحتی ، مبینا عباسی، نازنین زهرا توکلی، شیدا هاشمی که از آنها تقدیر شد.

کیقبادی در پایان برای همه‌ی دانش آموزان این مرز پر گوهر آرزوی سعادت و موفقیت را کرد و گفت: ان شاءالله تمام دانش آموزان ایرانی در تمامی عرصه‌ی ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گامی موثر در رشد و اعتلای ایران اسلامی با لبیک به ندای ولی امر مسلمین و الگو پذیری از شهدای سرفراز بردارند.

دانش آموز خبرنگاران: ستاره کیقبادی، علی کیقبادی، ستایش کیقبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار