مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

نسیم مهربانی بر دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار شهرستان ملارد وزید

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در جلسه کارگروه طرح نسیم مهربانی، از اجرای این طرح و حمایت و کمک‌رسانی به دانش‌آموزان مناطق محروم و کم برخوردار خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نسیم مهربانی بر دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار شهرستان ملارد وزید

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در جلسه‌ کارگروه طرح نسیم مهربانی که با حضور اعضای کارگروه، مسئول انجمن اولیا و مربیان و نمایندگان انجمن اولیا و مربیان تشکیل شده بود، گفت: این طرح در راستای ایجاد عدالت اجتماعی و آموزشی، جهت بهره‌مندی دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار و محروم درحال اجراست.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همه ما در قبال رسیدگی به مشکلات دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم برخوردار وظیفه داریم. اگر در هر منطقه از شهرستان ملارد و روستاهای حومه، افرادی که دارای تمکن مالی بالایی هستند به افراد ضعیف و مستمندان کمک نمایند شاهد فقرزدایی و عدالت اجتماعی خواهیم بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد افزود: جامعه هدف ما در اجرای این طرح، صرفاً دانش‌آموزان لازم التوجه مناطق کمتر توسعه یافته هستند که امیدواریم با همراهی دیگر دستگاه‌ها، اجرای طرح نسیم مهربانی سرعت بیشتری به خود گیرد و بتوانیم افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

تیموری‌راد در پایان تصریح کرد: اگر هرکسی به اندازه توانایی خود نسیم مهری باشد و بر افراد نیازمند و محروم بوزد فقر و تهیدستی رنگ می‌بازد و عدالت اجتماعی نمود پیدا می‌کند. طرح نسیم مهربانی، با هدف بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی و با اولویت تهیه و تأمین اقلام دانش‌آموزی شامل پوشاک، کفش و لوازم التحریر و... برای دانش‌آموزان کم برخوردار این شهرستان صورت گرفت.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار