کارشناس مسئول واحد قرآن، عترت و نماز در جلسه هماهنگی مدیران ابتدایی:

جشن تکلیف، جشن عمل به دستورات الهی است

ملارد (پانا) - کارشناس مسئول واحد قرآن، عترت و نماز شهرستان ملارد، در جلسه هماهنگی مدیران مدارس غیردولتی مقطع ابتدایی، جهت برگزاری جشن تکلیف ویژه دختران دانش‌آموز، جشن تکلیف را جشن عمل به دستورات الهی‌ دانست که باید در جامعه نهادینه شود.

کد مطلب: ۱۴۲۹۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن تکلیف، جشن عمل به دستورات الهی است

حمید رستمی، کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز شهرستان ملارد، در جلسه‌ای که با حضور کارشناسان واحد قرآن، عترت و نماز و کارشناس مسئول امور مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی و مدیران مدارس ابتدایی غیردولتی در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش ملارد برگزار شده بود، گفت: هدف از برگزاری این جلسه، تصمیم گیری بر کیفیت و هماهنگی بین ۱۳ مدرسه غیردولتی دخترانه جهت برگزاری جشن تکلیفی خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی برای دختران نومکلف است.

کارشناس مسئول واحد قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ملارد، در خصوص اهمیت جایگاه معلمان و مربیان، درباره لزوم اهتمام به برگزاری با شکوه جشن تکلیف دختران بیان کرد: این‌که چقدر ما برای برگزاری این مراسم که دختران از کلاس سوم به چهارم می‌روند، آمادگی داریم و برنامه‌ریزی می‌کنیم و نهایتاً جشن تکلیف می‌گیریم، مهم است.از ابتدای سال تحصیلی معلمان دوره ابتدایی، دانش‌آموزان را با مراجع تقلید آشنا کنند و این افراد با احکام نماز نیز آشنا شوند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: جشن تکلیف که جشن بندگی هم نام دارد، آغاز راه جدیدی برای کودکان است و آن‌ها وارد دوره دیگری از زندگی خود می‌شوند. خاطره جشن تکلیف، یک خاطره شیرین تربیتى و معنوى است. به همین دلیل مناسب است که مدارس با انجام مراسم درست، این خاطره شیرین را برای دانش‌آموزان به یادماندنی کنند.

حبیب عباسی،‌ کارشناس مسئول امور مدارس غیر دولتی ومشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در این جلسه عنوان کرد: این جشن با حضور ۳۵۳ نفر از دختران مدارس غیر دولتی ابتدایی و با مشارکت‌های مردمی در تاریخ ۱۹ دی ماه در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار می‌شود.

دانش‌آموز خبرنگار: زینب انصاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار