مدیر آموزش و پرورش گلوگاه:

جذب اعتبارات در آموزش و پرورش گلوگاه ۳ برابر افزایش یافته است

گلوگاه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه گفت جذب اعتبارات و تجهیزات در حوزه آموزش و پرورش شهرستان در یک سال اخیر ۳ برابر افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۴۰۰۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
جذب اعتبارات در آموزش و پرورش گلوگاه ۳ برابر افزایش یافته است

نشست خبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه با خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

اسماعیل روحی گفت: از سال گذشته فعالیت مجمع خیرین شهرستان شتاب بیشتری یافته است؛ در همین مدت کلنگ دو مدرسه شهید زاهدی و شهدای وزوار بر زمین زده شد، مدرسه ابتدایی شهدای مصیب محله نیز که نیمی از آن با مشارکت خیرین تأمین اعتبار شد در هفته دولت امسال افتتاح شد.

روحی عنوان کرد: سازماندهی و بهسازی منابع انسانی، توسعه عدالت آموزشی، افزایش رفاه همکاران، مولدسازی و بسط و توسعه فعالیت های فرهنگی و تربیتی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از راهبردهای آموزش و پرورش شهرستان است.

وی بیان کرد: برای رفاه همکاران فرهنگی، از طریق عقد تفاهم نامه با شرکت ها و واحد‌های تجاری و خدماتی و فروشگاه ها واسطه ها را حذف کردیم.

روحی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تنها ۱۹‌ ملک از املاک آموزش و پرورش شهرستان دارای سند بودند که با تلاش واحد حقوقی شهرستان و اداره کل آموزش و پرورش استان این رقم به ۲/۵ برابر افزایش یافت؛ درآمدهای آموزش و پرورش شهرستان نیز ۵ برابر افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: از هفته آینده جلسات میان آموزش و پرورش با مدیران مدارس و دانش آموزان با عنوان «تریبون آزاد» برگزار می شود‌؛ جلسات مسئولان آموزش و پرورش با اعضای انجمن اولیای مدارس نیز در دست اقدام است.

مدیر آموزش و پرورش گلوگاه در ادامه گفت: در حوزه پرورشی و فرهنگی نیز اقدامات قابل توجهی صورت گرفته که اجرای طرح سه میم، حضور دانش آموزان در نماز جمعه، برگزاری جشن های بزرگ نیمه شعبان، هفته معلم و روز دختر و حضور موثر و پرشور دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی ها و برنامه های شهرستانی و برگزاری نمایشگاه مطبوعات و رسانه و کتاب در کانون فرهنگی و تربیتی شهرستان گوشه ای از این فعالیت هاست.

روحی گفت: در حوزه سخت افزاری نیز افتتاح چمن مصنوعی دبیرستان امام صادق با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان از طرق اعتبار دولتی و کمک‌ خیرین، زمین کفپوش روباز دبیرستان شاهد با ۱۹۶‌ میلیون اعتبار و تجهیز سالن آمفی تئاتر کانون شهید کلبادی نژاد به صندلی های مبله با اعتبار ۶۵۰‌‌ میلیون با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سازمان نوسازی استان از جمله این فعالیت هاست.

وی بیان کرد: در حوزه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی ۱ میلیارد تومان اختصاص یافته، ۶۵۰‌ میلیون برای تجهیز سرویس های بهداشتی مدارس هزینه شده است، ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان برای آسفالت ۵ مدرسه و ۴۰۰ میلیون تومان نیز فرش سجاده ای به مدارس اختصاص داده شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه در خصوص استفاده از ظرفیت دانش آموزان هنرستان ها نیز بیان کرد: از ظرفیت این دانش آموزان در بهسازی و رنگ آمیزی مدارس، نصب دوربین مداربسته و دوخت لباس فرم دانش آموزان بهره گرفته شده است.

روحی گفت: با استقرار دبیرخانه طرح شهید محمودوند در آموزش و پرورش شهرستان، ۹۰ درصد از دانش آموزان بازمانده از تحصیل، برای علم آموزی جذب شده اند.

وی گفت: در کسب افتخارات و رتبه های کشوری و استانی نیز توفیقات خوبی داشتیم؛ در پروژه مهر جزو رتبه های برتر استان بودیم و در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و‌ ورزشی افتخار آفرین هستیم.

در پایان این نشست از جمعی از خبرنگاران از جمله دانش آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا با اهدای لوح تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار