فرماندار گلوگاه:

بازگشایی مطلوب و باشکوه مدارس یک ضرورت است

گلوگاه (پانا) - فرماندار شهرستان گلوگاه گفت بازگشایی مدارس در کشور به سنت تبدیل شده است؛ بنابراین آغاز به کار باشکوه و‌ مطلوب مدارس یک ضرورت است.

کد مطلب: ۱۴۰۵۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مطلوب و باشکوه مدارس یک ضرورت است

مهدی داودی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه گفت: فرهنگ از مولفه های مهم یک جامعه و زیربنای تمام امور است، بی توجهی به فرهنگ ویرانگر است.

داودی عنوان کرد: مسیر تربیت تغییر پیدا کرده است، امروز عاطفه و محبت به دانش آموزان ضروری است، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در دانش آموزان باید یک واحد درسی در مدرسه باشد.

وی گفت: مشاوره به دانش آموزان و تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی در آن ها از همین امروز باید کلید بخورد؛ زنگ مشاور باید در آموزش رسمی گنجانده شود.

رییس شورای آموزش و پرورش گلوگاه بیان کرد: نشست با معلمان، مربیان و اولیای دانش آموزان باید در دستور کار قرار گیرد، گفت و گو با دانش آموزان و نشست مستمر با آنان نیز از جمله کارهایی است که باید اهتمام ویژه نسبت به آن صورت گیرد.

مهدی داودی بیان کرد: شورای ترافیک شهرستان مصوبات خوبی در جهت بازگشایی مطلوب مدارس داشت که نصب سرعت کاه در مبادی مدارس و خط کشی عابر پیاده از جمله این اقدامات است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه در ابتدای این جلسه گفت: برای ایجاد شور و نشاط در میان دانش آموزان در سال تحصیلی جدید، مسابقات و المپیادهای ورزشی تدارک دیده شده است.

اسماعیل روحی گفت: در پروژه مهر امسال طی تفاهم نامه با هنرستان ها، از ظرفیت دانش آموزان در رنگ آمیزی و فضاسازی مدارس، دوخت لباس فرم مدارس و نصب دوربین های مداربسته در مدارس بهره گرفته شد.

روحی بیان کرد: مولد سازی سرمایه ها، توسعه عدالت آموزشی، افرایش رفاه همکاران، تنظیم برنامه سالانه، نشست با دهیاری ها و شوراها، برگزاری جلسات معلمان بخشی از مهم ترین اقدامات آموزش و پرورش شهرستان در سال تحصیلی گذشته بود.

وی گفت: مشارکت خیران در آموزش و پرورش شهرستان نسبت به سال ۱۴۰۰ سه و نیم برابر و خیران استان نیز ۵ برابر شده است.

همچنین در این جلسه دیگر اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان به بیان اقدامات خود در این حوزه پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار