مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

سنجش شرایط و تلاش برای بهبود عملکرد مدارس از اصلی‌ترین وظایف مدیران است

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، در نشست کمیته انتخاب و انتصاب مدیران جدید مدارس، سنجش شرایط و تلاش برای بهبود عملکرد مدارس را از اصلی‌ترین وظایف مدیران دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۷۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
سنجش شرایط و تلاش برای بهبود عملکرد مدارس از اصلی‌ترین وظایف مدیران است

در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، نشست کمیته انتخاب و انتصاب مدیران جدید مدارس ناحیه یک بهارستان با حضور آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و اعضای کمیته در سالن شهید درهم پور این اداره برگزار شد.

آیت اصلانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن اشاره به وظایف مدیران عنوان کرد: مدیران، معلمانی هستند که در جایگاه مدیریت، همراه و الگو دانش‌آموزان در مدارس هستند و اصلی‌ترین وظیفه آنها مدیریت و ایجاد نظم در مدرسه، برقراری ارتباط موثر با دانش‌آموزان و تلاش برای بهبود عملکرد مدرسه است.

وی در خصوص آمادگی مدیران برای سال تحصیلی جدید گفت: مدیران باید از اواسط تابستان در تلاش باشند تا بتوانند شرایط تحصیلی مناسب را برای دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید فراهم کنند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنند؛ همچنین باید درصدد شناسایی نیازهای مدرسه باشند و با همت و تلاش خود و دانش‌آموزان آنها را رفع کنند.

اصلانی در پایان سخنان خود ضمن تبریک موفقیت مدیران جدید در مصاحبه و آزمون استخدامی، خاطرنشان کرد: ایمان و اعتقاد به خداوند، یاری‌رسان شما در این مسیر دشوار است و امیدواریم در سال تحصیلی جدید شاهد موفقیت و بهبود عملکرد مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان باشیم و دانش‌آموزانی باتقوا برای آینده کشور تربیت کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار