نشست کتابخوانی دبیرستان دخترانه شایستگان ملارد‌

ملارد (پانا) - مدیر دبیرستان دخترانه شایستگان ملارد از اجرای فعالیت تربیتی و پرورشی به‌صورت‌ نشست کتاب‌خوانی با هدف ترویج فرهنگ و عادت مثبت مطالعه در دبیرستان شایستگان و در تابستان ۱۴۰۲ خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست کتابخوانی دبیرستان دخترانه شایستگان ملارد‌

وحیده میرترابی، مدیر دبیرستان شایستگان ملارد گفت: نشست کتاب‌خوانی مدرسه شایستگان به‌صورت هفتگی برای اولین بار به‌عنوان یک سرگرمی برای دانش‌‌آموزان ایجاد شد که حتی دانش‌‌آموزانی که به کتاب علاقه چندانی نداشتند در این طرح شرکت کردند.

وی ادامه داد: این طرح، یکی از طرح‌های جذاب و مفید در این مدرسه بود که با همت معاون پرورشی مدرسه به‌صورت هفتگی برگزار شد؛ دانش‌‌آموزان زیادی در این طرح شرکت کردند و به‌عنوان یک تجربه پرورشی بسیار جالب و دوست‌داشتنی بین دانش‌آموزان ماندگار شد و تصمیم شورای تربیتی مدرسه بر این شد که این طرح در اوقات فراغت دانش‌آموزان و تابستان نیز به اجرا در آید.

میرترابی افزود: اکثر دانش‌‌‌آموزان این مدرسه معتقد هستند که طرح نشست کتاب‌خوانی، می‌‌تواند یکی از بهترین فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی اثربخش باشد که به‌خوبی امکان دورهمی کتاب‌خوانی همراه با تعامل با سایر گروه‌های همسالان را برای دانش‌‌آموزان ایجاد کند.

مدیر دبیرستان دخترانه شایستگان ملارد، ضمن قدردانی از زحمات مجموعه پرورشی این مدرسه گفت: طرح نشست کتاب‌خوانی، کتاب خواندن را برای دانش‌آموزانی که شرایط کتاب خواندن نداشتند به‌خوبی فراهم کرد و این طرح به‌عنوان یکی از سرگرمی‌ها برای بهینه‌سازی اوقات فراغت تابستانی دانش‌‌آموزان همچنان ادامه دارد.

دانش‌‌آموز خبرنگار: فاطمه نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار