مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶:

احیای نقش هدایت‌گری قرآن در جامعه ضرورت مهم تربیتی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 عنوان کرد احیای نقش هدایت‌گری قرآن در جامعه ضرورت مهم تربیتی است.

کد مطلب: ۱۳۶۴۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
احیای نقش هدایت‌گری قرآن در جامعه ضرورت مهم تربیتی است

مراسم محفل انس با قرآن توسط دانش آموزان قاری و حافظ رتبه های برتر مسابقات منطقه، با حضور حمید ضیاءپور مدیر آموزش و پرورش منطقه 6، کارشناس مسئول قرآنی و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، آزیتا فکور، معاون پرورشی و تربیت بدنی در مسجد قدس اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

حمید ضیاء پور، مدیر آمورش و پرورش منطقه 6 قرآن را بصیرت افزا و هدایت‌گر بشریت عنوان کرد و گفت: اهل قرآن به‌لحاظ بهره‌مندی از کلام نوربخش قرآن، از سالم‌ترین افراد در زمینه آسیب‌های اجتماعی هستند و این برترین مزیت قرائت قرآن و همنشینی با کلام الهی است.

در ادامه معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 6 افزود: برپایی محافل قرآنی و بیان مفاهیم انسان ساز آن، سبب انسان سازی و تحول اجتماعی شده و موجب تغییر رفتار در انسان‌ها و دوری گزینی از پلیدی‌ها و افکار مسموم می‌شود. خداوند از طریق قرآن ودیعه خود را به بشریت عنایت می‌کند، بنابراین باید از فرصت به دست آمده در ماه رمضان برای فراگیری آموزه‌های قرآنی تلاش کرده و نسل جوان جامعه را با جذابیت و پویایی این کلام الهی مأنوس کنیم.

وی در ادامه افزود: این محفل و مراسم سراسر نور و رحمت با حضور مدیران، معاونین و دانش آموزان مدارس دولتی و غیردولتی دوره دوم متوسطه سرای دانش، انرژی اتمی، شاهد مبشر، شهید مطهری، البرز و مدارس متوسطه دوره اول سرای دانش، کار آفرین، سماء 1، اندیشمند فردا و شهید بهروز پندی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار