شهردار صفادشت:

تشویق دانش‌آموزان در ایام امتحانات، راهی هدفمند برای موفقیت آنهاست است

ملارد (پانا) - شهردار صفادشت در دیدار با اعضای شورای دانش‌آموزی دبیرستان عابدینی خرم، تشویق دانش‌آموزان در ایام امتحانات را راهی هدفمند برای موفقیت آنها برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تشویق دانش‌آموزان در ایام امتحانات، راهی هدفمند برای موفقیت آنهاست است

محمدعلی کریمی، شهردار صفادشت، در دیدار با اعضای شورای دانش‌‌‌آموزی‌ مدرسه عابدینی خرم بیان کرد: تشویق دانش‌آموزان در ایام امتحانات، عاملی هدفمند است و بنابراین تشویق دانش‌آموزان منطقه باعث ایجاد شور و شوق در ایام امتحانات می‌شود.

وی ضمن اشاره به اهمیت حل مشکلات دانش‌آموزان و پیگیری احداث پروژه زمین چمن مصنوعی در حیاط مدرسه، عنوان کرد: باید تلاش دانش‌آموزان در ایام امتحانات را در نظر بگیریم و برای آنها عواملی تشویقی در زمینه‌های درسی، پژوهشی و تفریحی قرار دهیم.

کریمی، در ادامه گفت: به منظور تقدیر و تشکر از کادر مدرسه عابدینی خرم و قدردانی از تلاش ستودنی دانش‌آموزان این مدرسه، پروژه احداث زمین چمن مصنوعی در حیاط این مدرسه در حال پیگیری و پس از پایان مراحل اداری و صدور مجوز، احداث و انجام می‌شود.

وی افزود: تشویق دانش‌آموزان منطقه باعث می‌شود شور و شوق آنها در ایام امتحانات افزایش یابد، دانش‌آموزان با انرژی مضاعف به استقبال امتحانات رفته و با انگیزه کسب موفقیت در این آزمون‌های اثرگذار در سال تحصیلی و آینده خود، قدم بردارند.

کریمی در پایان تصریح کرد: دانش‌آموزان ستون جامعه هستند و ما با تشویق آنها می‌توانیم زمینه یک جامعه شاد، جوان و فعال را فراهم کنیم.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدرضا موسی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار