امام جمعه صفادشت:

۹ دی، به معنای همبستگی و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی است

ملارد (پانا) - امام جمعه صفادشت در نمازجمعه روز ۹ دی بیان کرد ۹ دی، به معنای همبستگی و ایستادگی مردم در مقابل استکبار جهانی است.

کد مطلب: ۱۳۳۵۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
۹ دی، به معنای همبستگی و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی است

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خوبرو، امام جمعه صفادشت در خطبه‌های نماز جمعه روز ۹ دی بیان کرد: ۹دی در تاریخ کشور عزیزمان ایران، یک روز ماندگار است، ملت عزیز ایران در ۹دی ۱۳۸۸ حماسه‌ای دیگر به پا کردند، حماسه‌ای به یاد ماندنی که محاسبات دشمن را به هم ریخت، دشمنی که با بغض و کینه حمله کرده بود اما با بصیرت مردم آگاه همراه شد.

وی افزود: آگاهی ملت ایران در ۱۳سال پیش به دنیا نشان داده شد و این ملت با وحدت و همبستگی، اجازه نخواهد داد که دشمنان داخلی و دشمنان خارجی برای ملت ما تصمیم بگیرند.

امام جمعه صفادشت خطاب به نمازگزاران تصریح کرد: دقیقاً ۱۳ سال پیش دشمنان دسیسه کردند و بطور آشکارا، جوانان بیگناه ما را کشتند، آتش زدند، اماکن را تخریب کردند، مسجدها را به آتش کشیدند و ترس و اضطراب به جان مردم انداختند، اما چیزی جز حقیر شدن خود به دست نیاوردند و این موضوع تا به اکنون ادامه دارد.

خوبرو تأکید کرد: این بی‌تفاوتی‌ها نسبت به معیشت مردم پذیرفتنی نیست، بنابراین برای چنین مردمانی لازم است تلاش و پشتکاری مضاعف در حل مشکلات آن‌ها داشته باشیم، چرا که این مردم نشان دادند ۹ دی به معنای همبستگی و ایستادگی در مقابل استکبار است و هرگز اجازه نمی‌دهند معاندین داخلی و خارجی برای آنها تصمیم بگیرند.

وی خطاب به مسئولین گفت: سرمایه انقلاب مردم هستند، طوری برنامه‌ریزی کنید که مردم در فشار اقتصادی قرار نگیرند، این افزایش بی رویه قیمت دلار و تاثیر آن بر بازار مشهود است، مردم از ما گلایه دارند که چرا به مسئولین نسبت به مشکلات تذکر نمی‌دهیم، در حالی که مکرر تذکر داده می‌شود، مراجع عظام مکرر تذکر می‌دهند حال اینکه چرا صدا و سیما تذکرات مراجع را منعکس نمی‌کند، حتماً مصلحتی دارد، اما مردم انتظار دارند که مسئولین به این تذکرات ترتیب اثر دهند.

دانش‌آموز خبر‌نگار: پارسا رفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار