سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

کودکستان‌ها، آجر اول در ساخت آینده کشور هستند

بهارستان یک (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان کودکستان‌ها و پیش‌دبستانی‌ها را عاملی مهم برای ساخت آینده کشور دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۲۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کودکستان‌ها، آجر اول در ساخت آینده کشور هستند

نشست کارگروه نظارت و بازدید از کودکستان‌ها با حضور آیت اصلانی سرپرست و الهام صیادی معاون آموزش ابتدایی در سالن شهید درهم‌پور این ناحیه برپا شد. در این جلسه آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن ابراز خرسندی از تشکیل سازمان ملی کودکان گفت: برنامه‌ریزی منسجمی برای افزایش بهره برای نوآموزان داشته باشید و قطعا بازدید‌ها را در دستور کار قرار بدهید و عملکرد‌ها را از همه جهات مورد سنجش قرار دهید.

وی در ادامه افزود: لازم است دقت شود که بچه‌ها در کودکستان‌ها ضمن یادگیری مطالب، شاد باشند و به بازی‌های کودکانه خود بپردازند. آموختن مهارت اجتماعی در مهدکودک و دوران پیش‌دبستانی، باعث می‌شود کودکان راحت‌تر با دیگران روابط اجتماعی برقرار کنند؛ پرورش کودکان اجتماعی سبب می‌شود در دوران مدرسه با معلمان و دوستان خود بهتر رابطه برقرار کنند.

اصلانی خاطر‌نشان کرد: کودکستان‌ها بسیار حساس و مهم هستند و باید با دقت به این حوزه پرداخت چرا که آجر اول در ساخت آینده ایران از همین کودکستان‌ها است. دانش، انرژی، صبر، عشق به کار، مدیریت و سازماندهی برنامه‌ها، توانایی برقراری ارتباط با کودکان و خلاقیت از مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که باید هر مربی کودکستان داشته باشد.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار