امکان ثبت شکایت درباره وضعیت کودکستانها فراهم شد
تهران (پانا) - امکان ثبت شکایات و گزارشهای مردمی درباره وضعیت کودکستانها در سامانه خدمات الکترونیکی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک فراهم شد.
![امکان ثبت شکایت درباره وضعیت کودکستانها فراهم شد](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTU2NjEx6qJU/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHXEH0XSBJgpYsAIKXaKdntA,,/MTU2NjEx6qJU.jpg)
امکان ثبت شکایات و گزارشهای مردمی درباره وضعیت کودکستانها در سامانه خدمات الکترونیکی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در بخش «شکوا» فعال شده است.
سامانه الکترونیکی پاسخگویی به شکایات در اجرای ماده 22 آییننامه، به منظور ارتقای سلامت اداری و کاهش زمان پاسخگویی به شاکیان و افزایش رضایتمندی فعال شده است و از طریق آن، والدین میتوانند شکایات خود را در آن ثبت کنند. همچنین سازمان تعلیم و تربیت کودک، ادارات کل استانها و مناطق تابعه، مسئولیت پاسخگویی و رسیدگی به این شکایات را به عهده دارند.
برای استفاده از این خدمت به آدرس eservices.smttk.gov.ir مراجعه کنید.
ارسال دیدگاه