مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

بهترین راه شناسایی استعدادهای ورزشی، برنامه‌ریزی هدفمند در مدارس است

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، گفت بهترین راه شناسایی استعدادهای ورزشی، برنامه‌ریزی هدفمند در مدارس است.

کد مطلب: ۱۳۱۷۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بهترین راه شناسایی استعدادهای ورزشی، برنامه‌ریزی هدفمند در مدارس است

یعقوب ایمانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، ضمن بزرگداشت هفته تربیت بدنی و تقدیر از فعالیت‌های معاونت پرورشی و تربیت بدنی، در نشست شورای تربیت بدنی گفت: لازم است که یکی از ضرورت های برنامه‌ کاری دانش آموزان ورزش باشد، زیرا ورزش برای سلامتی انسان مفید است.

وی در ادامه تصریح کرد: ورزش صحیح و منظم باعث می شود که سیستم بدنی شما دانش آموزان در برابر بیماری‌ها قوی باشد، اعتماد به نفس و خودباوری یک فرد ورزشکار نسبت به فردی که ورزش نمی کند، بالاتر است و لازمه زندگی شما دانش آموزان این است که تحرک داشته باشید زیرا بدون تحرک، جسمتان فرسوده می‌شود و دانش آموز موفق کسی است که در کنار آموختن علم، به ورزش هم توجه داشته باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: فرد ناتوان یا عضو ضعیف نسبت به سموم و ناملایمات بسیار آسیب پذیرتر است و بهترین راه شناسایی استعدادهای ورزشی، برنامه‌ریزی هدفمند در مدارس است.

در پایان مهدی طاهری کارشناس مسئول تربیت بدنی ضمن تربیک هفته تربیت بدنی مطالبی را به جهت بهتر برگزار شدن برنامه‌های تربیت بدنی عنوان کرد.


خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار