مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان تهران:

دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید در جهاد تبیین جدی‌تر ورود کنند

شهرری (پانا) - مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان تهران، گفت نهادهای فرهنگی مانند دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید در جهاد تبیین جدی‌تر ورود کنند.

کد مطلب: ۱۳۱۸۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید در جهاد تبیین جدی‌تر ورود کنند

سرهنگ روح الله عرب، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان تهران در دوره توانمندسازی جهاد تبیین و روشنگری معاونین آموزشی متوسطه کانون بسیج فرهنگیان ناحیه دو شهرری، گفت: تفاوت ایران در فضای حقیقی که استوار و پایدار است، با ایران در فضای مجازی که دچار تردید و سقوط بود، در ناآرامی‌ها محور قرار گرفت و این دو در مقابل هم بودند.

عرب در ادامه افزود: تمرکز دشمنان ایران بر فضای مجازی بود که بعضی گمان کردند با حضور و تسخیر خیابان‌ها می‌توانند بر آن حاکم شوند.

وی در تبیین تفاوت فضای مجازی و حقیقی در ناآرامی‌های اخیر اظهار کرد: همه دیدند هر چه علیه حجاب شعار داده شد بر فضای واقعی کشور تاثیری نداشت؛ ایران حقیقی کشوری مقتدر و پیشرو، علمی و قدرتمند در منطقه است و در این ناآرامی‌ها، زنان، مانند قبل به زندگی خود مشغول بودند.

مسئول سازمان بسیج داش‌آموزی و فرهنگیان استان تهران تاکید کرد: این افراد گاهی از دین بی‌خبر هستند و حاکمیت ولایت فقیه را با حکومت دیکتاتوری مقایسه می‌کنند، بسیاری از بازداشت‌شدگان خیلی قصد براندازی نداشتند، ولی مشکلات کشور را ناشی از ولایت فقیه می دانستند که تصور درستی نبود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار