معاون آموزش ابتدایی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

مصمم هستیم اول مهر هیچ کلاسی خالی از معلم نباشد

نیشابور (پانا) - معاون آموزش ابتدایی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی تاکید کرد عزم جدی این است که اول مهر هیچ کلاسی خالی از معلم نباشد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مصمم هستیم اول مهر هیچ کلاسی خالی از معلم نباشد

جلسه تبیین سیاست ها و برنامه های پروژه مهر قطب شهید شوشتری به میزبانی آموزش و پرورش نیشابور با حضور معاون آموزش ابتدایی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی برگزار شد.

آذر رشید، مهر امسال را همراه با رنگ و بوی ایثار و شهادت و رنگ و بوی حسینی دانست و گفت: در 31 شهریور ماه زنگ شکوفه ها در مدارس استان نواخته می شود و در تلاشیم با نواختن زنگ ایثار و شهادت، فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از پیش در مدارس به ویژه مدارس دوره ابتدایی ترویج دهیم. همچنین زنگ نماز، زنگ مهر، زنگ شکوفه ها و زنگ جوانه ها نیز در روزهای آغازین مهر ماه در مدارس نواخته می شود.

وی افزود: امروز ما آمده ایم مشکلات و کاستی های شما را شنیده، تلاش کنیم در جهت رفع آن گام برداریم و کمک کنیم مهری پر مهر را به دنبال داشته باشیم.

وی تاکید کرد: مشکل و معضل اصلی تمام شهرستان ها در استان، نیروی انسانی است که با تدابیر اندیشیده شده این مشکل برطرف خواهد شد و مصمم هستیم که روز اول مهر، کلاس خالی از معلم نداشته باشیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: فرایند معرفی مدیر جدید باید انجام شده باشد و دوره های ضمن خدمت ویژه مدیران برگزار شود تا قوانین و مقررات حقوقی، ارزیابی و حفاظتی برای مدیران بخصوص مدیران جدید گفته شود.

وی عنوان کرد: در حوزه توانمندسازی نیروی انسانی، تمهیدات خوبی فراهم شده و تیم توانمندسازی شهرستان نیز باید در ادامه این فرایند، این دوره ها را به نحو مطلوب برگزار کند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کلاس های چند پایه در راستای توسعه عدالت آموزشی باید به حداقل برسد و بخش تامین نیروی انسانی استان نیز در این زمینه قول مساعد داده است،

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور نیز ادامه داد: ما معتقدیم این حضور پیام آور اراده بسیار قوی برای بهبود وضع موجود است.

وی بیان کرد: ما با تمام توان و بضاعت موجود، جلسات متعددی برگزار کردیم، بازدیدهای لازم را انجام داده، نکات راهبردی لازم را تبیین و تلاش کردیم در روزهای پایانی منتهی به پایان تعطیلات، مشکلات موجود به حداقل برسد. آن چیزی که بیش از همه باید مورد توجه قرار گیرد، کمبود نیروی انسانی است.

رشید گفت: ما باید گفتگو در نظام تعلیم و تربیت را پررنگ کنیم و چیزی که باعث نتیجه گیری در کشورهای پیشرفته شده است، همین موضوع گفتگو و آموزش نیروی انسانی با افزایش محتوا و کیفیت است.

علیرضا کلیدری افزود: ما در نیشابور کمیته توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت را در برنامه ریزی های انجام شده به سایر کمیته ها اضافه و سعی کردیم از برنامه و امور اجرایی عقب نمانیم تا با حداقل مشکل در آغاز سال تحصیلی در خدمت دانش آموزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار