با رویکرد «تبدیل مدرسه به پایگاه مردمی و دریچه خدمات اجتماعی» انجام شد:

بازدید از شاخص های پروژه مهر و عملکرد اوقات فراغت مدارس منطقه ۶

تهران (پانا) - در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین و بازگشایی مدارس، از شاخص‌های پروژه مهر و عملکرد پایگاه اوقات فراغت مدارس منطقه ۶ بازدید به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از شاخص های پروژه مهر و عملکرد اوقات فراغت مدارس منطقه ۶

یکی از اهداف مهم سند تحول دولت انقلابی با رویکرد «تبدیل مدرسه به پایگاه مردمی و دریچه خدمات اجتماعی» است. در همین راستا، آزیتا فکور، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۶ به منظور نظارت بر عملکرد مدارس به همراه کارشناس مسئول فرهنگی هنری منطقه، از مدارس بازدید به عمل آوردند. طی بازدید از مدارس، علاوه بر شاخص های پروژه مهر، از عملکرد پایگاه اوقات فراغت مدارس نیز بازدید به عمل آمد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۶ در نشست با مدیران مدارس گفت: فعالیت های پرورشی در حوزه نماز به ویژه برپایی نماز جماعت، حضور ائمه جماعت و مبلغین مذهبی در مدارس به عنوان بازوی کمکی معاونین پرورشی در انجام مناسبت ها و فعالیتهای مذهبی، تجهیز و به روزرسانی نمازخانه مدارس اهمیت دارد.

وی در حوزه سلامت رعایت پروتکل های بهداشتی و تجهیز مدارس به مواد بهداشتی، آموزش دانش آموزان با بیماری های اپیدمی، ترمیم و بازسازی و رنگ آمیزی حیاط مدارس اشاره کرد.

فکور استفاده از ظرفیت سالن های ورزشی و کانون را بستر مناسبی برای سلامتی، شادابی و پویایی دانش آموزان معرفی کرد.

در پایان از دبیرستان بوعلی به عنوان پایگاه انتخاب رشته منطقه ۶ بازدید به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار