مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

کادر مدارس، دانش‌آموزان را با فرهنگ جهاد و شهادت، دفاع مقدس و خانواده شهدا ‌آشنا سازند

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک درباره اهمیت پروژه مهر گفت هر ساله یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها در آغاز سال تحصیلی، فرایند پروژه مهر است که امسال بعد از گذشت حدود سه سال از موضوع کرونا و آموزش مجازی، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

کد مطلب: ۱۳۰۲۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کادر مدارس، دانش‌آموزان را با فرهنگ جهاد و شهادت، دفاع مقدس و خانواده شهدا ‌آشنا سازند

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در خصوص اهمیت پروژه مهر اظهار کرد: هر ساله یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها در آغاز سال تحصیلی، فرایند پروژه مهر است که امسال بعد از گذشت حدود سه سال از موضوع کرونا و آموزش مجازی، از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ چرا که مدیران نسبت به فضاسازی و ارتقاء کیفیت آموزش در شرایط غیرحضوری و به دلیل نبود زیرساخت‌هایی که محقق نشد بعضا مورد غفلت قرار گرفتند.

وی افزود: متاسفانه در آموزش غیرحضوری با افت تحصیلی و ترک تحصیل دانش آموزان مواجه شدیم، به همین دلیل دانش آموزان جدید با فضای کلاس و مدرسه آشنا نیستند و شورای معاونین در کنار مدیران مدارس باید به صورت جدی و با اهتمام بیشتری پروژه مهر و مولفه‌های خاص آن را که پایه و اساس آن فضای آموزشی است را پیگیری و دنبال کنند.

وی در ادامه تشریح کرد: یکی از مولفه‌های پروژه مهر ساماندهی نیروی انسانی، تامین تجهیزات ساماندهی دانش آموزان، تکمیل پروژه‌ها و کلاس بندی و... است که مدیران باید هرچه سریع‌تر این موضوع را جهت حضور هر چه بهتر دانش‌آموزان و معلمان در کلاس درس جمع بندی کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در خصوص اهمیت کارگروه تدوین، تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر گفت: این کارگروه یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عوامل در پویایی و تسریع پروژه مهر است. آنچه که موجب پویایی یک مجموعه می‌شود، خبر و انتشار اخبار مرتبط با آن حوزه است، به همین دلیل اگر امر تبلیغ و اطلاع رسانی را به نحو احسن انجام دهیم، این موضوع موجب رقابت و حرکت سازنده در بین مدیران مدرسه می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تقارن بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس دارای برکات فراوانی است، مدیران مدارس به همراه کادر پرورشی، دانش آموزان را با فرهنگ جهاد و شهادت، دفاع مقدس و خانواده شهدا در مدارس آشنا سازند؛ همچنین کلاس‌ها را به نام شهدا مزین ساخته و نسبت به این امور بی‌تفاوت نباشند، چرا که بالاترین نمره در ارزیابی‌های ما متعلق به مدیری است که ضمن پیگیری امور زیرساختی مسائل دینی، فرهنگی، تربیتی و انقلابی را در نظر بگیرد.

دانش آموز خبرنگار: مائده بهزاد مهربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار