مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه:

برای تحقق اهداف و سیاست‌های حوزه تربیتی، نیازمند تجربه گرانبهای پیشکسوتان هستیم

فیروزکوه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه در جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان عرصه تربیت تحقق اهداف و سیاست‌های حوزه تربیتی را نیازمند تجربه ارزشمند و گرانبهای پیشکسوتان دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۰۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برای تحقق اهداف و سیاست‌های حوزه تربیتی، نیازمند تجربه گرانبهای پیشکسوتان هستیم

فاطمه سیر، مدیر آموزش و پرورش با گرامیداشت یاد شهیدان عرصه تربیت گفت: نهاد امور تربیتی بیانگر رویکرد نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای تربیت متوازن دانش‌آموزان از طریق شناسایی، پرورش و هدایت استعدادهای این عزیزان و توجه به کرامت انسانی، تربیت افراد شجاع، خلاق و پژوهشگر است. در سال‌های اخیر با وجود محدودیت‌ها و چالش‌های ناشی از کرونا تجربه خوبی در نحوه و شیوه اجرای برنامه‌های تربیتی کسب شده است.

وی بر لزوم افزایش میزان اثربخشی اهداف و سیاست‌های امور تربیتی علاوه بر ضرورت بهره‌گیری از راهکارهای نوین و توانمندی نیروی جوان، نیازمند تجربه ارزشمند و گرانبهای پیش‌کسوتان تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه جذب نیروهای بومی متخصص در حوزه پرورشی، برگزاری دوره توانمندسازی برای همکاران حوزه پرورشی، به کارگیری ظرفیت روحانیون و هنرمندان در امور تربیتی و توجه به نقش رسانه‌ها به عنوان نکته کلیدی و کانونی در انتقال اهداف را از جمله مسائلی دانست که باید به آنها توجه کرد.

در ادامه افراد حاضر در جلسه تجربیات و دیدگاه‌های خود را برای کیفیت‌بخشی به امور تربیتی و فعالیت‌های پرورشی موثر ارائه داده و ضمن اشاره به چالش‌ها و آسیب‌های ایجاد شده در شرایط حاکم راهکارهای کاهش این آسیب‌ها را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار