مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه:

مربی پژوهنده هم منتقداست و هم از انتقاد دیگران بهره می‌گیرد

فیرزوکوه(پانا) - مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه در همایش هفته امور تربیتی گفت مربی پژوهنده هم منتقداست و هم از انتقاد دیگران بهره می‌گیرد و نیاز است این روحیه در همکاران این حوزه تقویت شود.

کد مطلب: ۱۲۶۰۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مربی پژوهنده هم منتقداست و هم از انتقاد دیگران بهره می‌گیرد

در این همایش فاطمه سیر، مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه با تبریک ایام و قدردانی از افسران عرصه تربیت شهرستان فیروزکوه گفت: امور تربیتی میراث‌دار شهیدان رجایی و باهنر و مفتخر به حمایت‌های جدی و عملی مقام معظم رهبری است. نقش و تاثیر نهاد امور تربیتی در درون نظام آموزشی برای انتقال مفاهیم دینی، دفاع از ارزش‌ها، پاسداری از انقلاب و حضوردهی خردمندانه دانش‌آموزان با ارائه الگویی شایسته و سازمان‌دهی منظم است.

وی تصریح کرد: ساختار امور تربیتی همه امکانات آموزشی و پرورشی با محوریت معلمان، کتب درسی، نظام ارزشیابی و خانواده و دانش‌آموزان را در برمی‌گیرد؛ علاوه بر این سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به طور خلاصه اهدافی چون تربیت انسان موحد، معتقد و متعهد به مسئولیت و وظایف، ارتقای نقش نظام تعلیم و تربیت و خانواده در رشد تعالی کشور گسترش و تامین همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی، برقراری نظام اثربخش و کارآمد مدیریت و افزایش مشارکت و اثربخشی همگانی را دنبال می‌کند.

سیر یادآور شد: نقش مربی تربیتی پژوهنده در این شرایط نباید مغفول بماند. مربی پژوهنده هم منتقد است و هم از انتقاد دیگران بهره می‌گیرد و نیاز است این روحیه در همکاران این حوزه تقویت شود.

در این برنامه همچنین مرتضی پاک، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره با استناد به آیه و ادعیه نکاتی را برای حضار بازگو کرده و مربیان تربیتی مدارس دیدگاه‌ها و تجارب مهم خود را در برقراری ارتباط موثر با دانش‌آموزان و اولیا، دغدغه‌هاو پیشنهادهای خود را برای کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های پرورشی ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار