معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودهن:

برگزاری عید مبعث برای دانش‌آموزان، هموار کردن مسیر دینداری و معرفت است

رودهن(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودهن، برگزاری عید مبعث را در بین دانش‌آموزان، حتی در شرایط مجازی، زمینه‌سازی و هموار‌کردن مسیر دینداری و معرفت آنان در آینده معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری عید مبعث برای دانش‌آموزان، هموار کردن مسیر دینداری و معرفت است

سید احمد الهی نیا پیرامون جشن مبعث به صورت مجازی در آموزش و پرورش رودهن و بین دانش‌آموزان گفت: پیامبر الگوی مهربانی برای همه مسلمانان جهان است ترویج و شرح صفات او برای دانش‌آموزان مقدمه ی پرورش افرادی با صفات اخلاقی و انسانی نیکو در آینده خواهد بود و لازم است بیش از بیش و طی برنامه‌های مختلف ویژگی‌های حضرت محمد(ص)، برای دانش‌آموزان و در مدارس باز شود تا دریچه ای روشن برای تشکیل شخصیتی با ایمان و مخلص به سوی فرزندان فردای جامعه باز شود.

وی در تکمیل صحبت‌هایش افزود: مربیان پرورشی در مدارس ضرورت دارد که فلسفه مبعث و پیامبری که برگزیده شد تا راهنمای جهانی پرتلاطم باشد در هر مقطع تحصیلی باتوجه به مقتضیات سنی دانش‌آموز، را برای او شرح دهند تا موضوع و ضرورت رسالت پیامبر را عمیق و ملموس درک‌کنند و بتواند این مساله را تجزیه و تحلیل کند.

الهی‌نیا همچنین مطرح کرد: در دوره‌ای کسی چون حضرت محمد(ص)، به پیامبری برگزیده شد که دنیای پیرامون خود را متحول کرد و انقلابی در هویت دینی انسان‌ها ایجاد کرد، اما امروز ما در مدارس و بین دانش‌آموزان هستیم و به عنوان فعالان تعلیم و تربیت وظیفه داریم چنین شخصیت مهم و اثرگذاری را به دانش‌آموزان بشناسانیم و تا گامی کوچک در مسیر دین و دینداری دانش‌آموزان برداریم، در واقع در هویت دینی دانش‌آموزان، مستعهد و مسئول هستیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودهن اذعان کرد: تمامی مربیان و معاونین پرورشی در مدارس این عید بزرگ مسلمانان را در کانال‌ها و گروه‌های مدارس جشن می‌گیرند و دانش‌آموزان با تولید محتوا و روش‌های بدیع مجازی، در این جشن سهیم می‌شود و شرکت می‌کنند. این اقدامات باعث می‌شود تا مسیر تربیتی اسلام که توسط مربیان ما در پیش گرفته شده است از حرکت نایستد و پویا و خلاق در شرایط مجازی جشن پیامبری و رسالت آخرین برگزیده خداوند پاس‌ داشته شود.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار