رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر

اصلی‌ترین وظیفه اداره فرهنگ و ارشاد گسترش فرهنگ و هنر اصیل است

اسلامشهر(پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهربا اشاره به ارتباط تنگاتنگ اهالی فرهنگ و هنر شهرستان با دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، اصلی‌ترین وظیفه اداره فرهنگ و ارشاد را گسترش فرهنگ و هنر اصیل برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اصلی‌ترین وظیفه اداره فرهنگ و ارشاد گسترش فرهنگ و هنر اصیل است

حسین کشاورزیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر در مراسم عصر شعر که با حضور شاعران و ادبای کشوری و شهرستانی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی ضمن اشاره به ارتباط تنگاتنگ اهالی فرهنگ و هنر با دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، اصلی‌ترین وظیفه اداره فرهنگ و ارشاد را گسترش فرهنگ و هنر اصیل برشمرد.

وی بیان کرد: در دو سال گذشته با توجه به شرایط کرونا در حوزه فرهنگ و هنر هم آسیب‌ زیادی وارد شد و سعی خواهیم کرد، در آینده در رشته ظریف هنری شعر که مخاطب بسیار خاص هم در کشور و اسلامشهر دارد، از شعرا و شعر دوستان دعوت کرده و جلسات متعددی را برگزار کنیم تا این رشته هنری اثر خود را در میان مردم داشته باشد.

در این مراسم شاعران شهرستان اسلامشهر به قرائت اشعار خود پرداختند و در بخشی از برنامه نازنین سرایی خبرنگار پانا اسلامشهر با اجرای شعری در وصف مقام مادر و زن توجه حاضران را به خود جلب کرد.

حاضران در نشست عصر شعر با حضور در مقبره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

خبرنگار : ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار