رونمایی از پوستر عهدواره چله مهدویت در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - در نخستین عهدواره کشوری چله مهدویت به که همت تشکل‌های فرهنگی، هنری، مردمی و پشتیبانی نهادهای حاکمیتی با مسئولیت استانداری تهران و دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران تشکیل شد، از پوستر عهدواره چله مهدویت شهرستان اسلامشهر رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از پوستر عهدواره چله مهدویت در شهرستان اسلامشهر

در این مراسم که در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر برگزارشد، حسین حبیبی سرپرست فرمانداری اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، تمام مکاتب فکری را به چالش کشید و زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره ضرورت جهاد تبیین گفت: فضای خفقان حاکم بر جامعه و همچنین ظلم و استبداد خاندان پهلوی باعث شد تا مردم با تحمل سختی‌ها، فشارها، شکنجه ها و تقدیم شهدای بسیار علیه رژیم وابسته پهلوی قیام کنند و شهدای انقلاب اسلامی مهم‌ترین سند حقانیت این انقلاب هستند که از جان عزیزشان برای پیروزی آن گذشتند.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر به فعالیت رسانه‌های معاند و ضد انقلاب برای تطهیر چهره کریه رژیم شاهنشاهی و ایجاد شبهه در چرایی انقلاب اسلامی در سال 57 اشاره کرد و افزود: تبیین شرایط کشور پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و تشریح اهداف، چشم انداز و دستاوردهای نظام بسیار ضروری است.

وی اثرگذاری آثار هنری از جمله، شعر، تئاتر، مستند و داستان در جامعه را بسیار بیشتر از ساعت‌ها سخنرانی دانست و ادامه داد: فعالان فرهنگی و هنری می‌توانند با تکیه بر توانمندی خود در حوزه جهاد تبیین بسیار تاثیرگذار باشند.

در ادامه حسین کشاورزیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر نیز در خصوص عهدواره چله مهدویت تصریح کرد: نخستین عهدواره کشوری چله مهدویت به همت تشکل‌های فرهنگی، هنری، مردمی و پشتیبانی نهادهای حاکمیتی با مسئولیت استانداری تهران و دبیری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان تهران طراحی شده است.

وی افزود: هدف از این عهدواره اجرای برنامه‌هایی در حوزه مهدویت و برنامه‌های فرهنگی و هنری در این چله یعنی از 17 بهمن لغایت 27 اسفند ماه سالجاری مصادف با دهه مبارک فجر تا نیمه شعبان است که قرار است هر ساله این برنامه‌ها را داشته باشیم و بتوانیم گامی را در راستای برنامه‌های فرهنگی و هنری و بحث مهدویت و ظهور برداریم.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار